کد خبر: 960889
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
بررسی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی
با حضور مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره، مهندس خلیلی معاون شرکت مخابرات ایران، مهندس شکوری مدیر مخابرات منطقه، معاونین و مدیران وضعیت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی بررسی شد.

در ایـن جلسه مهنـدس یافتیان ضمن تاکید بر تجدید نظر در فرآیند واگذاری سرویس های مخابراتی به مشتریـان و لزوم تجميع مراكز تلفني جهت صرفه جويي در هزينه ها گفت : می توان با استفاده بهینه از امکانات موجود، اجرای برنامه های توسعه شبکه و ارائه سرویس با روشهای نو و مقرون به صرفه به اهداف شرکت مخابرات ایران رسید..

مهندس شکوری نيز گزارشي از وضعیت شاخص های ارتباطی استان ارائه و ضمن تاکید بر استفاده بهینه از امکانات موجود شبکه و انجام تعهدات سالجاری ، لزوم تخصیص نقدینگی مورد نیاز هزینه های سرمايه اي از طرف شرکت مخابرات ایران به مناطق را نیز یادآور شدند.

وی واگذاری سرویس های مورد نیاز متقاضیان با استفاده از سرویس FTTH را اولویت های اجرایی مخابرات منطقه اعلام کردند.

در این جلسه مشکلات حوزه های شبکه ، مالی و پشتیبانی ، ارتباطات سیار و تجاری توسط معاونین منطقه مطرح  و پیشنهاد های لازم ارائه و مورد بررسی قرار گرفت .

قبل از این جلسه مهندس یافتیان با حضور در شهرستانهای اهر و هریس از بخشهای مختلف این ادارات بازدید و ضمن بررسی وضعیت ارتباطی آنان از نزدیک با همکاران دیدار نمودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر