کد خبر: 960883
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کلنگی که در زمین ماند!
سال گذشته کلنگ ساخت اولین مجموعه رفاهی و اقامتی در قالب هتل 5ستاره به زمین زده شد اما از آن تاریخ سنگی روی سنگ بند نشده و ساخت هتل در خوان اول مانده است و به حال خود رها شده و کسی نیز پاسخگوی این امر است.

صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت پاک و در عین حال درآمدزا  در مناطقی که قابلیت‌های لازم برای جذب گردشگران را دارند مطرح بوده و از این‌رو گردشگری با رشدی روزافزون یکی از منابع مهم درآمدزایی، رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی به شمار می‌آید و طبق آمار اخیر سازمان جهانی گردشگری، صنعت گردشگری در جهان تا سال ۲۰۲۰ با رشد و رونق چشمگیری روبه‌ رو خواهد شد تا جایی که شاید این صنعت بتواند به لحاظ درآمدزایی در رقابت با صنعت نفت قرار گیرد.

اهتمام جدی به صنعت گردشگری و درک آنها از اهمیت این صنعت برای درآمدزایی، اینک در  بسیاری از مناطق مستعد کشور مورد توجه قرار گرفته به‌گونه‌ای که بسیاری از استان‌ها ایجاد و رونق جاذبه‌های گردشگری و فراهم آوردن امکانات رفاهی برای گردشگران را دردستور کار خود قرار داده‌اند.

منطقه ارسباران نیز به جهت قابلیت‌های ویژه در حوزه گردشگری با دارا بودن بهترین جنگل‌ها، آب هوای خنک و دلچسب، آثار تاریخی، صنایع‌دستی و غذاهای طبیعی و خوشمزه سنتی، با آداب و سنن ویژه یکی از مناطقی است که در صورت برنامه‌ریزی مسوولان امر و سرمایه‌گذاری در این حوزه و ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌تواند به رونق و توسعه منطقه  و زمینه برای اشتغال جوانان بسیار مفید و موثر باشد.

که در این خصوص یکی از این زیرساخت‌ها، ایجاد مجتمع‌های اقامتی، سوئیت آپارتمان‌ها و نوع باکلاسش ساخت هتل‌های مجهز برای اقامت و پذیرایی از گردشگران در اهر به عنوان مرکز منطقه ارسباران است   که متاسفانه در این خصوص شهرستان اهر فاقد هتل و مجتمع‌های اقامتی بوده و این امر باعث شده گردشگران فقط به صورت عبوری از این شهرستان استفاده کنند و عایدی از این صنعت نصیب شهرستان اهر نشود.

در این زمینه سال گذشته کلنگ ساخت اولین مجموعه رفاهی و اقامتی در قالب هتل 5 ستاره به زمین زده شد اما از آن تاریخ سنگی روی سنگ بند نشده و ساخت هتل در خوان اول مانده است و به حال خود رها شده و کسی نیز پاسخگوی این امر است.
 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر