کد خبر: 960708
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
باشگاه پرسپولیس درباره روز‌های سخت و بحرانی خود پس از قهرمانی در جام حذفی و رفتن برانکو ایوانکوویچ گزارشی را ارائه کرد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: مدیریت در شرایط بحرانی عیار و پتانسل یک مجموعه و مدیریت آن را نشان می‌دهد.

پرسپولیس پس از قهرمانی جام حذفی روز‌های سختی را پشت سر گذاشت. مجالی برای گله گذاری و تسلیم برابر مشکلات وجود نداشت. باید حرف‌های هواداران و حتی فریادشان به جان خریده می‌شد و برای آن‌ها کار می‌شد. مجموعه باشگاه فقط تلاش کرد تا آنچه که در توان دارد برای بهبود شرایط به کار ببندد و هواداران را درک کند. از شعار پرهیز کند و در سکوت، مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. در چنین شرایطی بهترین راهکار انجام اقدام‌های عملی برای حفظ روند رو به رشد تیم و کاهش نگرانی هوادارن بود که فاز‌های بعدی آن را پیش رو داریم.

در وهله اول تلاش این بود که منابع مالی مورد نیاز تامین شود که این کار با تلاش مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه با موفقیت تمام صورت گرفت. در ادامه باید تمرینات را در موعد مقرر شروع می‌کردیم و این شروع با تعداد نفراتی بود که در سال‌های گذشته نیز سابقه نداشت. از دیگر برنامه‌ها، پرداخت مطالبات بازیکنان و ساماندهی مالی به این بخش بود که در اسرع وقت صورت گرفت. در تمام این مدت با وجود فشار‌هایی که وجود داشت با تمرکز و به دور شتاب مخرب برای انتخاب سرمربی در تلاش بودیم که به یاری خدا به گزینه مناسبی رسیدیم و معلوم شد بعضی شایعات کینه ورزانه در این بخش که هواداران را ناراحت کرده بود، صحت ندارد.

درعین حال موازی با این مساله برای حفظ نفرات مد نظر تلاش شد که در این بخش نیز توفیق خوبی به دست آمد و بعد از نفراتی، چون محمد انصاری و مصلح، اقدام‌های لازم در ارتباط با علیرضا بیرانوند و علی علیپور هم انجام شد که به اتفاق احمد نورالهی دیگر ملی‌پوش تیم به تمرینات اضافه شدند. همچنین پیگیری‌ها در مواردی، چون محمد نادری و بشار رسن نیز دنبال می‌شود. طبعاً جذب بازیکن هم باید با توجه به ظرفیت فهرست و نظر سرمربی انجام شود که مثل تمام موارد دیگر هم بدون کم و کاست صورت خواهد گرفت.

در بخش سخت افزاری نیز تجهیز ورزشگاه شهید کاظمی و به روز کردن رختکن بازیکنان و تدارک اردویی مناسب از دیگر اقدام‌های گام به گام و عملی باشگاه بود. البته تردیدی نیست همه این اقدامات نتیجه بخش خواهد بود اگر مانند همیشه و به ویژه در شرایط سخت، حمایت و اعتماد هواداران نسبت به تیم محبوبشان و سرمربی را شاهد باشیم. حمایت و اعتمادی که دیگران را از ایجاد اختلال در کار سرخپوشان مایوس می‌کند.

طی کردن این مسیر، میسر نبود مگر با اعتماد و اعتقاد هواداران به خادمین خود در باشگاه بزرگ پرسپولیس و یادمان هست که پیشکسوتانی بودند که با مصاحبه هایشان ما را دلگرم و امیدوار کردند و البته برخی هم با اتهامات‌شان به ما انگیزه دادند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار