کد خبر: 951503
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
با ارسال کمک‌های جامعه ورزش انجام شد:
محموله کمک‌های انسان دوستانه جامعه ورزش شهرستان اسلامشهر راهی استان لرستان شد.

اداره ورزش و جوانان اسلامشهر همزمان با اعیاد شعبانی ولادت با سعادت پهلوان عالم حضرت ابوالفضل العباس ( ع) ، اباعبدالله الحسین (ع) و امام زین العابدین (ع) محموله کمک های انسان دوستانه جامعه ورزش اسلامشهر برای تحویل به سیل زدگان استان لرستان ارسال شدند.

قدیر آرمیان رییس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر در مراسم ارسال محموله های انسان دوستانه جامعه ورزش شهرستان اسلامشهر  بابت این اقدام خداپسندانه و تجلی روحیه نوع دوستی ابراز خرسندی کرد و گفت: کاروانی از امکانات و تجهیزات اولیه مهیا شد که تلاش کردیم به موقع به دست هموطنان سیل زده برسد.

 وی افزود: از همه ورزشکاران، داوران، مربیان، پیشکسوتان، مدیران باشگاههای ورزشی، کارکنان اداره ورزش و جوانان اسلامشهر که از ساعات اعلام و جمع آوری کمکها همکاری و همدلی نمودند سپاسگزارم.

آرمیان گفت:جمعی از ورزشکاران و جوانان و خیرین ورزشیار شهرستان اسلامشهر نیز به صورت خودجوش با اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی در بسته بندی و اهدا کمک نهایت تلاش خود را انجام دادند.

‍رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر ضمن تشکر از ورزشکاران همیشه در صحنه اسلامشهر تاکید کرد:محموله کمکهای هیاتهای ورزشی،مدیران  اماکن ورزشی، ورزشکاران،خیرین ورزشیار شهرستان را با حضور مسولین و جمعی از ورزشکاران به استادیوم تختی ارسال و پس از تجمیع و بارگیری با حضور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تهران و معاونت محترم وزارت ورزش و جوانان به استان لرستان ارسال شد.

گفتنی است کمک های غیرنقدی جامعه ورزش و خیرین ورزشی اسلامشهر به استان لرستان ؛ اقلامی چون پتو ، آب معدنی بزرگ وکوچک ، گرمکن و شلوار ورزشی کفش و کتانی  ،مواد غذائی کنسروی ،تن ماهی ،بیسکوییت،لوازم بهداشتی،البسه،مایحتاج ضروری و بیش از ده تن وبه ارزش ریالی بیش از دومیلیارد ریال بود که به همت کلیه مشارکت کنندگان ورزشی ظرف مدت ۴ روز جمع آوری و به آن مناطق ارسال شد.

لازم به ذکر است جمع آوری کمک های مردمی جامعه ورزشی تا رفع مشکلات سیل زده گان کشورمان ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر