کد خبر: 943586
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز خبر داد
رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز، برای سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ به صورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجو می‌پذیرد.

حمید احمدی، اظهار داشت: بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد، مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این دانشگاه در نظر دارد معادل با ۴۰ درصد ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور سراسری را به صورت مازاد بر ظرفیت و از طریق سهمیه استعدادهای درخشان، با بررسی سوابق تحصیلی و ارزیابی مدارک پذیرش نماید.

وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در تمام رشته‌ها و گرایش‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز  به جز رشته زبان های باستانی ایران، که در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ دارای سهمیه پذیرش از طریق کنکور سراسری هستند، از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته، با لحاظ نمودن شرایط مندرج در شیوه نامه پذیرش، صورت خواهد گرفت.

به گفته وی، حائزین شرایط تا ۵ اسفندماه سال جاری فرصت دارند، ضمن مطالعه فراخوان و شیوه نامه پذیرش از طریق وب سایت گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز به آدرس dotsa.tabrizu.ac.ir، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر