کد خبر: 941457
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
استاندار چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برخی تبعیض های قانونی موجب عقب ماندگی مناطقی از کشور شده است، بر اصلاح این قوانین تاکید کرد.
حمیرا رحیمی

اقبال عباسی عصر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات ارزی شرکت های صادرکننده چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این تبعیض ها در مسائل اقتصادی مشهود است و سبب شده تا استانهای کوچک از قبیل چهارمحال و بختیاری نتواند همپای سایر دیگر مناطق رشد کند.
وی ادامه داد: هزینه های راه اندازی فعالیت های اقتصادی در همه مناطق کشور یکسان نیست و این موضوع سب شده تا سرمایه گذاران، شهرهای بزرگ را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند و مناطق کمتر برخوردار از این موضوع بی نصیب باشند.
عباسی تصریح کرد: برای ایجاد تعادل و توازن اقتصادی در کشور ضمن آنکه باید قوانین موجود اصلاح شود باید برای جذب سرمایه گذاران در استانهای کوچک مشوق هایی در نظر گرفته شود.
در این نشست نمایندگان برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان، کمبود نقدینگی در پی تکانه های ارزی، مالیات های هنگفت، بروکراسی اداری، عوارض گمرکی و صادراتی، خشکسالی و پیامدهای ناشی از کم آبی، مشکل در تامین تهیه مواد اولیه و گرانی این مواد، نبود زیرساخت های حمل و نقل و بی ثباتی قیمت ارز را از مهمترین مشکلات و دغدغه های خود مطرح کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر