کد خبر: 941091
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
فرماندار اسلامشهرخبرداد:
مسعود مرسلپور گفت:با موافقت هیات وزیران دستگاه اجرایی متروی اسلامشهر از شهرداری تهران به شهرداری اسلامشهر ، تغییر کرد
محمدرضا عباسی

فرماندار اسلامشهر از موافقت هیات وزیران با تغییر دستگاه اجرایی متروی اسلامشهر از شهرداری تهران به شهرداری اسلامشهر و ابلاغ مصوبه این تغییر توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

مسعود مرسلپورفرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: تصويبنامه مصوب هيأت وزیران درخصوص تغيير دستگاه اجرايي طرح تملک دارایی سرمایه ای اتصال شهر اسلامشهر به متروی تهران، طي نامه ای در روز شنبه ۱۵ دیماه توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده است.
مرسلپور تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و نشستی که ماه گذشته با دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم مقرر شد تا تغيير دستگاه اجرايي طرح تملک دارایی سرمایه ای اتصال شهر اسلامشهر به متروی تهران در جلسه هیات وزیران مطرح شود که بحمدا... با موافقت اعضای هیات دولت، دستگاه اجرایی این طرح از شهرداری تهران به شهرداری اسلامشهر تغییر یافت.
فرماندار اسلامشهر ادامه داد: با توجه به موافقت صورت گرفته توسط هیات دولت با درخواست تغییر دستگاه اجرایی متروی اسلامشهر، مانعی برای آغاز عملیات اجرائی متروی اسلامشهر وجود ندارد و ان شاءا... با توافقات صورت گرفته با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بزودی شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرائی احداث متروی اسلامشهر خواهیم بود.

حسین طلا شهر دار اسلامشهر هم درچهلمین جلسه شورای مدیران شهرداری ، با اشاره به اهمیت احداث مترو اظهارداشت :گلنگ آغازعملیات اجرایی مترو اسلامشهر ،همزمان با  سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب (س) با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و استانی  بعداز گذشت 8 سال به زمین زده می شود

طلا با تشریح  مشخصات طرح مترو اسلامشهر ، تاکید کرد : قرداد احداث تونل مترو به طول 5/15 کیلومتر  با قرار گاه سازندگی منعقده شده و قرار است ظرف مدت 3 سال  احداث شود ، که با استفاده از اعتبارات شهرداری  و جذب سرمایه گذار  به اجرا در خواهد آمد.

 شهردار اسلامشهر خاطر نشان کرد : طرح احداث مترو اسلامشهر اواخر سال 87 با موافقت شورای عالی ترافیک کشور کلید خورد که در آن زمان مجری طرح شهرداری تهران  تعیین شده بود ولی به علت محدودیتهای قانونی این امر محقق نشده ، که در سالجاری با پیگیریهای انجام شده و تغییر دستگاه مجری طرح ، آزوی دیرینه مردم اسلامشهر  برای دسترسی به مترو  برآورده خواهد شد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر