کد خبر: 940609
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
ابهام در استعفای وزیر بهداشت
متأسفانه باخبر شدم دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی در اعتراض به کاهش بودجه سلامت استعفا داده و چند روزی است در جلسات هیئت‌دولت شرکت نمی‌کند.
سرویس طنز کدخدا جوان آنلاین: اولین بار یک عضو فراکسیون امید در مجلس از استعفای وزیر بهداشت خبر داد. الیاس حضرتی در صفحه خود نوشت: «متأسفانه باخبر شدم دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی در اعتراض به کاهش بودجه سلامت استعفا داده و چند روزی است در جلسات هیئت‌دولت شرکت نمی‌کند. وظیفه تمام دلسوزان است که مانع از استعفای ایشان شوند و امیدوارم به‌زودی وزیر بهداشت دوباره در دولت حاضر شوند.»

محمدحسین قربانی از دیگر اعضای خانه ملت و عضو کمیسیون بهداشت هم در این‌باره می‌گوید: «دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی از سمت خود استعفا داده، اما هنوز رئیس‌جمهور نپذیرفته است.»

این در حالی است که حسینعلی امیری معاون پارلمانی دولت در حاشیه مجلس استعفای وزیر بهداشت را تکذیب کرده است و خود وزیر بهداشت هم در برخی جلسات شرکت کرده که به معنای مشغول به کار بودن وی است.
خب حالا که ابهام در مورد استعفا یا عدم استعفای آقای دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی مطرح است ما با یک منبع بی‌شعور در این رابطه مصاحبه کردیم و از ایشان صحت و سقم ماجرا را پرسیدیم. این منبع به خبرنگار ما گفت: آقای وزیر خیلی ناراحت است و دلش نمی‌خواهد سر کار برود، اما از آنجایی که به اعتقادات خود پایبند است و حرفش با عملش یکی است، نظرش این است که خودتان رأی دادید، خودتان هم استعفا بدهید! یعنی اینکه ایشان آنقدر استعفا نمی‌دهند تا استعفایشان بدهانند.

وی در پاسخ به این سؤال که آقای قاضی‌زاده از چه چیزی دلخور شده که قهر کرده است گفت: خب ببینید ایشان به بودجه کم و ناچیز وزارت بهداشت اعتراض داشتند. درست است که سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده در لایحه بودجه ۹۸ حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان بودجه اختصاصی وجود دارد که ۵۸ درصد آن مربوط به مجموعه وزارت بهداشت است و این وزارتخانه به‌تن‌هایی ۳۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان درآمد اختصاصی دارد که ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان نیز از هدفمندی یارانه‌ها می‌گیرد، ولی باز هم دلیل نمی‌شود و برای وزیر کم است. البته دلیل اصلی این نیست، بلکه یک نفر آدمِ بی‌شعور در دولت برگشته به آقای قاضی‌زاده گفته خودت وزیر هستی خودت هم برو بودجه جور کن! واقعاً که!
ما هم واقعاً نمی‌دانیم خبرنگار ما از کجا این منابع زپرتی را گیر می‌آورد ولی در هر صورت امیدواریم طرح تحول سلامت که همه چیز را متحول کرد به جز سلامت، حالا وزیر بهداشت را دچار تحول نکند که اصلاً حوصله برگشتن به عقب و انتخاب دوباره وزیر بهداشت را نداریم!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
خیلی جالبست !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار