کد خبر: 939638
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴
نگرانی خانواده‌های دخترخاله و پسر خاله نوجوان که به طرز مرموزی ناپدید شده‌بودند با بازگشت ناگهانی آن‌ها از سفر تفریحی به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ما، روز پنج‌شنبه ۲۹ آذر‌ماه امسال مردی به اداره پلیس رفت و گفت: پسر ۱۰‌ساله‌اش به نام ساسان به همراه دختر خاله‌۱۴‌ساله‌اش به نام شیوا به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند.
وی در توضیح ماجرا گفت: پسرم امروز از من اجازه گرفت و به خانه مادر بزرگش رفت که متوجه شدم همان ساعت شیوا دختر خاله‌اش هم به خانه مادر بزرگش رفته است. آن‌ها ساعتی بعد هر دو از خانه مادر‌بزرگشان خارج می‌شوند و دیگر از آن‌ها خبری نداریم و احتمال می‌دهیم فرد یا افرادی آن‌ها را ربوده‌اند.
پس از طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی پایتخت برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
مأموران در نخستین گام دوربین‌های مداربسته حوالی خانه مادر بزرگ دختر و پسر گم شده را بررسی کردند که دریافتند دختر و پسر خاله در حالی که کوله‌پشتی و ساکی در دست دارند هنگام خروج از ساختمان با نگهبان آنجا درگیر شده و بعد فرار کرده‌اند. نگهبان ساختمان در تحقیقات گفت: وقتی پسر و دختر از ساختمان خارج شدند آن‌ها را نشناختم و احتمال دادم آن‌ها سارق کفش باشند به همین خاطر می‌خواستم ساک و کوله‌پشتی آن‌ها را بررسی کنم که ساک و کوله را از من قاپیدند و به سرعت گریختند. در گام بعدی بررسی‌ها نشان داد دختر و پسر پس از خروج سوار خودروی سواری شده و از آن ساعت به بعد دیگر خبری از سرنوشت آن‌ها در دست نیست.
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت به مأموران خبر رسید دختر وپسر خاله گمشده پس از چند روز به خانه‌شان برگشته‌اند. یکی از اعضای خانواده پسر گمشده گفت: آنطور که پسرم ادعا می‌کند او و دختر خاله‌اش مدتی قبل تصمیم می‌گیرند تا برای تفریح به شهرستان مشهد بروند تا اینکه روز حادثه پس از برداشتن ۴۰۰‌هزار تومان پول و لباس و مدارک شناسایی در خانه مادر بزرگشان قرار ملاقات می‌گذارند و پس از آن دو نفری به ترمینال می‌روند و با اتوبوس راهی مشهد می‌شوند. وی ادامه داد: آن‌ها چند روزی در مشهد می‌مانند و پس از اینکه پولشان تمام می‌شود دوباره به تهران بر می‌گردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار