کد خبر: 939393
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج، گفت: احداث و بهسازی آبنما های شهر کرج و بهره گیری از عنصر آب در سیما و منظر شهر می تواند فضای شهر را تلطیف کند.

پیمان بضاعتی پور با بیان این که یکی از مولفه هایی که می تواند سیما و منظر شهری را برای شهروندان مطلوب نماید بهره گیری از عناصر طبیعت است، افزود: ذات زندگی انسان پیوند ناگسستنی با این عناصر دارد.  
رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، ادامه داد: امروزه شهرها به فضاهايی آرام نياز دارند تا بتوانند حس مطلوبی را در شهروندان در حين عبور و مرورهای روزانه‏‌شان ایجاد کنند، و از طرفی آبنماها از لحاظ شاخص‌های بصری می‏ تواند در منظرسازی محيط و ارتقای هويت آن مؤثر باشد.
وی با اشاره به اهمیت تاثیر آبنما ها در سیمای بصری شهر، گفت: با هدف افزایش زیبایی ها در شهر کرج مساله بهسازی و بازسازی آبنماهای میدان های شهر در دستور کار این سازمان قرار گرفته و تاکنون آبنمای  میدان های توحید (بلال)، والفجر، توحید (رستاخیز) راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
بضاعتی پور یادآور شد: با توجه به تردد قابل توجه مسافران در ورودی شهر کرج و استفاده از خط مترو کرج - تهران عملیات بهسازی و ترمیم آبنمای  میدان مترو در مجاورت ایستگاه مترو کرج در مدت زمان کمتر از دو ماه انجام شده است.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، ادامه داد: این منطقه جزو مراکز پر تراکم جمعیتی است و بهسازی و راه اندازی آبنما در آن می تواند به تلطیف فضای شهر و ارتقاء نشاط و شادابی و آرامش روانی شهروندان کمک نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار