کد خبر: 938911
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
با صرف اعتباری دو میلیاردی؛
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود از توسعه زیر ساخت‌های گردشگری مجن با تسهیل در راه دسترسی و آسفالت بخشی از مسیر منتهی به آبشار تنگه داستان به‌عنوان یکی از مهمترین جاذبه‌های شرق استان خبر داد.

حمیدرضا حسنی با اعلام این خبر افزود: در راستای توسعه زیر ساخت گردشگری در مجن و تأمین زیرساخت‌های مناطق نمونه گردشگری شهرستان شاهرود، پروژه تسهیل در راه دسترسی و آسفالت بخشی از مسیر دسترسی آبشار تنگه داستان مجن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال انجام شد.

وی گفت: با توجه به روند روبه رشد آمار گردشگران این جاذبه طبیعی در بخش بسطام، از محل اعتبارات استانی در سال جاری حدود 1.5کیلومتر از مسیر دسترسی آبشار تنگه داستان آسفالت شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسنی افزود: ساخت سرویس‌های بهداشتی در روستای هدف گردشگری رضاآباد و منطقه نمونه گردشگری جنگل ابر در کنار برق‌رسانی به تأسیسات گردشگری روستای هدف گردشگری نکارمن از دیگر پروژه‌های در دست اقدام این اداره است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود با بیان اینکه آبشار تنگه داستان در 10 کیلومتری شمال شهر مجن قرار دارد یادآوری کرد: طول این تنگه 2 کیلومتر و عرض آن 5 متر است و در مسیر آن آبشارهایی با ارتفاع 5 تا 10 متر وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار