کد خبر: 935617
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: از سمت خود استعفا داده‌ام و آقای رئیس‌جمهور هم پذیرفتند.

جوان آنلاین: ترکان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه با توجه به اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان آیا از سمت خود استعفا داده است، گفت: بله، بنده استعفا داده‌ام و آقای رئیس جمهور هم پذیرفتند.

شایان ذکر است ترکان در دولت دوازدهم به عنوان مشاور رئیس‌جمهور در در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده از سوی روحانی منصوب شده و سمت قبلی او در دولت یازدهم دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ایران بود.

از سویی ۹ مقام دیگر هم در نهاد ریاست جمهوری با استعفای آنان موافقت شده که از جمله آنان می‌توان به حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و بهمن حسین پور در سمت معاونت تشریفات دفتر رئیس جمهور اشاره کرد که حسن مرتضایی‌فر به عنوان معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس‌جمهور با حکم واعظی جانشین حسین‌پور شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
این خداحافظی ها دردی را از مردم و مملکت کاسته نکرده و نخواهد کرد. اگر بحث بازنشستگی است که افراد خبره و دانا و با دانش و مدیر را نباید شامل شود ولی اگر بحث مقام های به قول روحانی قطاری و اتوبوسی است که این 9 نفر یک مینی بوس را هم شامل نمیشه. در مجموع این اخبار فقط جنبه عوامفریبی دارد و بس و خود روحانی هم بخوبی میداند و با این کارها برای مردم نان و اب نخواهد شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار