کد خبر: 935585
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
فرمانده سپاه ورزقان:
فرمانده سپاه ورزقان گفت: بسیج با خدمت خالصانه خود مایه امنیت و آرامش مردم است.

موسی صفی  در جمع مردم شهرستان با بیان اینکه بسیج مایه امنیت و آرامش مردم است، اظهار داشت: در شهرستان ورزقان گردان‌های امام حسین (ع) و بیت‌المقدس تشکیل شده است و خوشبختانه هر دو گردان از گردان‌های عالی و موفق استان آذربایجان‌شرقی محسوب می‌شوند.

فرمانده سپاه ورزقان افزود: امروز امنیت مردم در کشور برقرار است و گشت‌های محله محور نیز در شهرستان و در محله‌ها و روستاهای هدف مستقر  شده و خدمت می‌کنند.

صفی، به فعالیت گروهای جهادی در روستاهای محروم اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر فعالیت گروهای جهادی در شهرستان چشمگیر بوده و پاسداران ورزقانی نیز همراه با گروهای جهادی بسیج در پروژه‌های مختلف فرهنگی، علمی، آموزشی ،ساخت خانه برای محرومان و ساخت مسجد شرکت داشتند.

وی با بیان فعالیت‌های سپاه در حوزه اقتصاده مقاومتی اضافه کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی توانستیم مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به صورت وام به بخش‌های زنبورداری، پرورش قارچ و فرش‌بافی در خصوص اشتغال‌زایی گام‌های موثری در شهرستان نیز برداشته شد.

 صفی، از فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان سینا خبر داد و گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در ورزقان حضور گسترده‌ای دارد و در طول سه سال حضور خود در منطقه برنامه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی را داشت که نمونه‌ای از اقدامات انجام شده آبرسانی به روستای دور افتاده و کوهستانی «آوانسر» است که با هزینه کم توسط نیروهای بسیج انجام شد.

وی، به طرح شهید بهنام محمدی که در مدارس اجرا می‌شود اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح بین مدارس، خانه و مسجد ارتباط ویژه برقرار خواهد شد و با آموزش‌های فرهنگی و اعتقادی، تربیت نیروی انسانی در طراز انقلاب اسلامی فراهم می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر