کد خبر: 935408
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
تکذیب نقل قول جنجالی سرمربی پرسپولیس
برانکو نقل و قول جنجالی‌اش را درباره اینکه کی‌روش بدون هیچ موفقیتی ایران را ترک خواهد کرد، تکذیب کرد تا دعوایش با سرمربی پرتغالی وارد فاز تازه‌ای نشود.
سرویس ورزشی جوان‌ آنلاین - مانی سعیدی: آتش توپخانه کی‌روش و برانکو علیه هم تمامی ندارد و انگار قرار نیست در آستانه جام ملت‌ها برای حفظ آرامش تیم ملی و پرسپولیس هم که شده، این دو مربی کوتاه بیایند. صبح دیروز بود که خبرگزاری‌ها، صحبت‌های برانکو را با یکی از رسانه‌های کرواسی بازتاب دادند که در این مصاحبه، سرمربی کروات قرمز‌ها بار دیگر از خجالت کی‌روش درآمده بود تا همه خودشان را برای واکنش سرمربی پرتغالی آماده کنند.

برانکو در گفت‌وگو با نشریه Slobodna dalmacija کرواسی درباره اختلاف نظرش با کارلوس کی‌روش به آخرین پرده از اختلافات با این مربی و حضور نیافتن کی‌روش در فینال لیگ قهرمانان اشاره کرد: «ما قهرمان ایران هستیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم ولی آن‌ها تنها دو بازیکن از تیم من را به تیم ملی دعوت کرده‌اند؛ علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی. کی‌روش نمی‌خواست فینال لیگ قهرمانان آسیا را ببیند و وقتی ما به کاشیما باختیم و قهرمان آسیا نشدیم، یکی از اعضای کادر او در تیم ملی، پیروزی کاشیما را جشن گرفت. او امروز خوشحالی ژاپنی‌ها را جشن می‌گیرد و فردا بیرانوند را تمرین می‌دهد.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از حرف‌هایش که جنجالی شد، پیش‌بینی کرد که کی‌روش برخلاف مربیان کروات بدون اینکه موفقیتی را به دست بیاورد، از ایران خواهد رفت: «کی‌روش متوجه شده که غیر از من، کرانچار یا وینگو بگوویچ هم نمی‌توانند فوتبال را به دیگران بفروشند. در ایران فقط مربیان کروات موفق بوده‌اند (استانکو، تومیسلاو ایوویچ، میرسلاو بلاژویچ، زلاتکو کرانچار، فرانچیچ، وینگو بگوویچ و میاچ) مربیان دیگری هم مثل مصطفی دنیزلی یا جان توشاک و خیلی‌های دیگر هم بوده‌اند که موفق نبودند و اخراج شده‌اند. فکر می‌کنم کی‌روش هم همین طور باشد.»

تنها چند ساعت پس از این اظهار نظر جنجالی بود که برانکو در حاشیه تمرین پرسپولیس، صحبت‌های مطرح شده را تکذیب کرد تا از جنجال دیگری که واکنش کی‌روش بود، جلوگیری کند. وی درمورد اینکه از قول او نقل شده که کی‌روش مثل مربیان غیرکروات دیگر بدون کسب افتخار اخراج خواهد شد، هم اینطور توضیح داد: «آن سایت اشتباه نوشته است. صحبت کردم و گفتم تنها مربیان خارجی که در ایران نتیجه گرفتند مربیان کروات بودند. از استانکو گرفته تا رایکوف، من، کرانچار، بگوویچ و... را نام بردم. باید بگویم این روش من نیست. من این حرف را نزدم و هیچ وقت خودم را درگیر کار مربیان دیگر نمی‌کنم. فقط همان حرفی را که زدم بیان کردم. در ایران مربیان پرتغالی، اسپانیایی، ایتالیایی و... زیادی مثل توشاک کار کردند، اما آن‌ها که نتیجه گرفتند کروات بودند. از کسی اسمی نبردم چراکه به این موضوع اصلاً علاقه ندارم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار