کد خبر: 904642
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
ونگر: خیلی ناراحتم که آرسنال را با حذف از لیگ اروپا ترک می‌کنم/ هنوز برنامه‌ای برای آینده‌ ندارمبه گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه متروپولیتانو با نتیجه یک بر صفر مغلوب اتلتیکومادرید شد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با قبول شکست 2 بر یک از رسیدن به فینال این رقابت‌ها بازماند تا آخرین امید آرسن ونگر به کسب جام و کسب سهمیه لیگ قهرمانان با این تیم لندنی نقش برآب شود. ونگر در پایان فصل جاری پس از 22 سال نیمکت سرمربیگری توپچی‌ها را ترک خواهد کرد.

ونگر 68 ساله پس از حذف تیمش از رقابت‌های فصل جاری لیگ اروپا گفت: لحظه خیلی، خیلی، خیلی غم‌انگیزی است. خیلی ناراحتم که آرسنال را با حذف از لیگ اروپا ترک می‌کنم. برای فراموش کردن چنین شکستی به کمی زمان نیاز دارم و بعد باید ببینم در مورد آینده‌ام چه تصمیمی خواهم گرفت. در حال حاضر برنامه‌ای برای آینده‌ام ندارم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن تصریح کرد: من هم به مانند تیم خیلی ناراحت و مأیوس هستم. وقتی هم عملکردی خوب در مجموع 180 دقیقه ارائه می‌کنید، قبول چنین شکست و حذف اینگونه از رقابت‌ها سخت می‌شود. ما در زمان یک سوم پایانی بازی، چیزی کم داشتیم. به تعداد موقعیت‌هایی که ما در دو بازی روی دروازه اتلتیکو خلق کردیم، نگاه کنید و به همین خاطر می‌توانیم ناامید باشیم.

ونگر در پایان خاطرنشان کرد: به اتلتیکو مادرید تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت در فینال دارم. برنده بازی امشب قطعاً بخت اول قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ اروپا است. روی هم رفته اتلتیکو تیم باهوشی است و خیلی خوب دفاع می‌کند. دیه‌گو گودین به تنهایی در این دیدار چهار یا پنج ارسال توپ ما را در محوطه جریمه اتلتیکو دفع و دروازه تیم‌شان را نجات داد. آنها مدافعان فوق‌العاده‌ای دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار