کد خبر: 904011
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
محسن محمدسیفی

سانداکار تیم ملی ووشو گفت: مصدومیت جدی ندارم و برای طلای بازی‌های آسیایی عازم جاکارتا می‌شوم.

محسن محمدسیفی در گفت و گو با ایسنا، در مورد دلیل حاضر نشدنش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو، توضیح داد: از زمان شروع دور اول اردوهای تیم ملی کنار دیگر ملی‌پوشان حاضر بودم اما به دلیل مصدومیت جزئی که دارم، انتخابی من در یک تاریخ دیگر برگزار می‌شود. البته این تاخیر با مجوز پزشک است و خوشبختانه مشکل چندانی ندارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در مبارزه انتخابی با توان صد در صدی حاضر شود؟ اظهار کرد: بدون شک این اتفاقات نمی‌تواند "محسن محمدسیفی" را از هدفی که دارد دور کند. با تمام توان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شرکت می‌کنم. قول کسب مدال طلا را می‌دهم و برای رسیدن به این هدف مثل همیشه تمریناتم را زیر نظر کادرفنی انجام خواهم داد.

دارنده‌ی مدال طلای مسابقات جهانی ووشو در رقابتهای ۲۰۱۷ روسیه، با بیان اینکه مصدومیتش جدی نیست، ادامه داد: از ناحیه زانو(همسترینگ) مصدومیتی دارم ولی به اندازه‌ای نیست که در کارم مشکلی ایجاد کند. بعد از بازی‌های آسیایی و جام جهانی به پزشک مراجعه می کنم تا با جراحی این مصدومیت را برطرف کنم.

سیفی در مورد حذف وزن ۷۵ کیلوگرم از بازی‌های آسیایی نیز گفت: این وزن همیشه برای ایران مدال آور بوده و از حذف آن ناراحت هستیم. به هر حال اندونزی با لابی‌هایی که انجام داد وزنی که در آن شانس مدال داشتیم را از مسابقات کنار گذاشت. با همه این مشکلات فکر نمی‌کنم ووشوی ایران نتیجه بدی کسب کند. همه نفراتی که در اردوی تیم ملی هستند از بهترین‌های ووشو بوده و برای کسب یک نتیجه خوب تمرین می‌کنند.

سانداکار تیم ملی ووشوی مردان در پایان گفت: فعلا تمرینات خود را در آکادمی ملی ووشو پیگیری می‌کنیم. البته فدراسیون قصد دارد اردوهای برون مرزی را نیز در برنامه کاری تیم ملی قرار دهد. مطمئنا اگر شرایط مناسب باشد، "مهدی علی‌نژاد" رئیس فدراسیون ووشوی ایران هر کاری می‌کند تا اردوهای برون مرزی را نیز فراهم کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار