کد خبر: 903348
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
هفته سی و سوم رقابتهای لیگ دسته اول با انجام ۹ بازی در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در حساس ترین دیدار نفت مسجد سلیمان برابر بادران متوقف شد .شاگردان جواد نکونام هم برابر فجر سپاسی برد با ارزشی را کسب کرد.

این بازی ها که به طور همزمان از ساعت ۱۷ در شهر های مختلف برگزار شد شاگردان محمود فکری در نفت مسجد سلیمان که فقط نیازمند یک امتیاز برای صعود به لیگ برتر بودند نتیجه را واگذار کردند تا صعودشان به بازی آخر کشیده شود.این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود بادران به پایان رسید اما همچنان در صدر لیگ قرار دارد. در هفته آخر باید در مسجد سلیمان با مس رفسنجان دیدار کنند. یک مساوی هم در این بازی نفت را راهی لیگ برتر می کند.

بازی حساس قائمشهر هم بین دو تیم نساجی و فجرسپاسی هم به سود شاگردان نکونام به پایان رسید تا این تیم یه قدم به لیگ برتر نزدیک تر شود.این بازی در ورزشگاه شهدای هفت تیر شهر قائم شهر برگزار شد. گلهایاین بازی را محمد عباس‌زاده در دقیقه هفتم و سعید خردمند در دقیقه ۹۵ بثمر رساندند. نساجی با این پیروزی ۶۱ امتیازی شد و همچنان امیدوار به صعود است. فجر هم با این شکست امیدش را به صعود از دست داد و با ۴۸ امتیاز به رده پنجم سقوط کرد.

بادران هم در ورزشگاه کارگران تهران میزبان نفت مسجد سلیمان بود. شاگردان فکری در حالی که برای صعود به لیگ برتر تنها به یک امتیاز نیاز داشت متوقف شدند تا صعود به لیگ برتر به هفته آخر کشیده شود. تک گل این بازی را محمد آبشک در دقیقه ۴۱ برای بادران به ثمر رساند. بادران با این نتیجه ۵۹ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد.

ایرانجوان بوشهر با پذیرفتن شکست مقابل مس رفسنجان عملا شانس بقا در لیگ دسته اول را از دست داد و به لیگ دو سقوط کرد. ایران‌جوان یکی از قدیمی‌ترین تیم های شهر بوشهر است و بازیکن های هم چون مهدی طارمی، حسین ماهینی، عزت الله پورقاز و مهدی قائدی را معرفی کرده است.

خونه به خونه یکی دیگر از تیم هایی که شانس صعود دارد برابر میزبانش اکسین متوقف شد تا رقابت داغ دو تیم مازندرانی برای صعود به لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شود.

شهرداری ماهشهر هم در حالی که میزبان بود توانست ۲ بر یک از سد ملوان بگذرد .فرشید پاداش هر دو گل بازی را برای شهرداری به ثمر رساند.تنها گل ملوان را هم بابک مرادی به ثمر رساند.

در شیراز هم برق این شهر با ۴ گل از سد گل گهر گذشت.گل های این بازی را فرزان دانا، رسول بهاروندی ، محمد علیمردانی و مجید جلالی‌فر به ثمر رساندند.

مس کرمان هم که در خانه پذیرای آلومینیوم اراک بود به تساوی بدون گل رسید.در دیگر بازی همزمان صبا مغلوب ماشین سازی تبریز شد.گل های ماشین سازی را در این بازی مهدی بدرلود، الیاس صالحی، مجید قشقایی، محسن دلیر به ثمر رساندند.

در تبریز شهرداری این تیم با ۴ گل از سد راه آهن گذشت.راه آهن پیش از این سقوطش به دسته دو قطعی شده بود.گل های شهرداری تبریز را رنجبر وعلی نظری برای شهرداری به ثمر رساندند.اما آخرین بازی مس رفسنجان در خانه با۲ گل از سد ایران‌جوان بوشهر گذشت. بهرام رشید فرخی هر دوگل این بازی را برای مس وارد دروازه حریف کرد.

 

 

وحید صابری

 

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار