کد خبر: 900322
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با تأكيد بر ادامه فعاليت و حضور مستمر گشت‌هاي ويژه پليس در سطح پايتخت گفت: با ايجاد آرامش در جامعه با كاهش ناهنجاري مواجه خواهيم بود.

به گزارش خبرنگار ما، سردار حسين رحيمي با بيان اينكه پليس در روز طبيعت (۱۳فروردين) توانسته است با حضور چشمگير و گسترده خود در مكان‌هاي تفريحي روزي را در كمال امنيت و آرامش سپري كند، گفت: با توجه به اينكه هنوز برخي از مردم در مسافرت هستند يا به مراكز تفريحي مراجعه مي‌كنند، مأموريت‌هاي پليس كماكان به قوت خود ادامه دارد. وي ادامه داد: در روز 13‌فروردين، ما برگزاري مسابقه فوتبال بين تيم‌هاي استقلال تهران و الريان قطر را نيز در ورزشگاه آزادي داشتيم كه با حضور گسترده و چشمگير پليس در مكان‌هاي تفريحي، پارك‌ها، تفرجگاه‌ها و همچنين ورزشگاه آزادي، مأموريت‌هاي پيش‌بيني شده در كمال امنيت و آرامش سپري شد.
وي با بيان اينكه هنوز برخي از شهروندان تهراني به منازل خود بازنگشته‌اند و در تعطيلات نوروزي بسر مي‌برند، گفت: مأموريت‌هاي پليس هنوز پايان نپذيرفته است و تا بازگشت شهروندان به تهران همچنان ادامه دارد.
سردار رحيمي ضمن اشاره به اينكه اگر آرامش را در جامعه تزريق كنيم اين آرامش بر رفتار اجتماعي تأثير‌گذار خواهد بود، گفت: با ايجاد آرامش در جامعه ما با كاهش ناهنجاري در سطح شهر مواجه خواهيم‌بود.
وي ادامه داد: هيچ رفتار پليسي نبايستي منجر به تعدي و تعرض به حقوق شهروندان شود و مأموران پليس پايتخت مؤظف هستند ضمن رعايت حقوق شهروندي افراد جامعه در برخورد با مجرمان، هيچگونه اغماض و چشم‌پوشي نداشته باشند. فرمانده انتظامي تهران بزرگ، با بيان ادامه فعاليت و حضور مستمر گشت‌هاي ويژه پليس در سطح شهر افزود: مأموران پليس در تمامي محل‌هاي برنامه‌ريزي شده حضور داشته و در خدمتگزاري مؤثر و مفيد به مردم اهتمام مي‌ورزند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار