کد خبر: 851252
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
مدیر توسعه صنایع دستی مرکز هنرهای اسلامی (ارسیکا)؛
مدیر توسعه صنایع دستی مرکز هنرهای اسلامی برگزاری جشنواره بین المللی خلاقیت و نو آوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی را سنگ بنای توسعه و تعمیق ارتباطات هنرمندان کشورهای اسلامی دانست.
دکتر «نزیه معروف» در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره بین المللی خلاقیت و نو آوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی افزود: حضور دهها هنرمند از 32 کشور اسلامی در تبریز، زمینه ساز ارتباطات هنرمندان کشورهای مختلف اسلامی و انتقال تجربیات ارزشمند این هنرمندان به همدیگر خواهد شد.

نزیه معروف با اشاره به اینکه ابداع و تعریف جایزه تبریز در هنرهای اسلامی سنگ بنای توسعه این هنرها و باعث تعمیق ارتباطات هنرمدان کشورهای اسلامی خواهد بود افزود: در طول سه دوره برگزاری این جشنواره مهم هنرهای اسلامی زحمات بسیاری کشیده شده است.

وی با اظهار امیدواری برای تداوم این جشنواره مهم افزود: امیدواریم برگزاری چنین جشنواره هایی باعث توسعه ارتباطات در تمامی زمینه ها در بین کشورهای اسلامی شود زیر همه ما مسئول هستیم تا این تلاش ها را توسعه بخشیم

وی در ادامه سخنانش با تقدیر از معاون رئیس جمهور به خاطر حضور در این جشنواره افزود: میهمان نوازی شما در جمهوری اسلامی و شهر تبریز رضایتمندی میهمانان و هنرمندان را در پی داشته است و  از بودن در تبریز و در بین هنرمندان خوشحالیم باید همواره تلاش هایی که در این جشنواره انجام شده است را ارج بنهیم و امیدواریم در جشنواره های آینده این فعالیت ها ادامه پیدا کند و این تلاش ها سنگ بنایی برای فعالیت های آینده باشد.

نزیه معروف افزود: در ادامه سخنانش با تشریح مقدمات اجرای این جشنواره گفت: از چند ماه گذشته سعی کردیم از هنرمندانی دعوت کنیم که در جشنواره حضور یابند و کسانی که در این جشنواره حضور دارند افرادی بودند که در زمینه هنری خودشان در اوج بودند و از بهترین هنرمندان کشورشان بودند.

مدیر توسعه صنایع دستی مرکز هنرهای اسلامی  اظهار داشت: در خصوص جایزه بین المللی تبریز باید بگویم و تاکید کنم که این جایزه و تامین مالی تنها مورد مهم اجرای این جشنواره نیست بلکه از آن مهمتر مشارکت و فعالیت های هنرمندانی است که از اقصی نقاط جهان حضور داشتند و تجارب خود را به همدیگر انتقال دادند و پایه این کار بر اساس همکاری متقابل بنا شده است.

مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی بعد از ظهر روز جمعه در سالن بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز با معرفی هنرمندان برتر شرکت کننده در این جشنواره به کار خود پایان داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر