کد خبر: 815191
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
نمايندگان مجلس در تمام دوره‌ها، همواره با رسانه‌ها تعامل خوبي داشتند، اما در دوره جديد مجلس تعامل خوبي با رسانه‌ها ندارند، به طوري كه مجلسيان روز گذشته از مصاحبه با «جوان‌آنلاين» درخصوص موضع مجلس درباره لايحه برنامه ششم خودداري كرده و مصاحبه را به زمان ديگري موكول كردند...
عدم پاسخگويي مجلس به رسانه‌هانمايندگان مجلس در تمام دوره‌ها، همواره با رسانه‌ها تعامل خوبي داشتند، اما در دوره جديد مجلس تعامل خوبي با رسانه‌ها ندارند، به طوري كه مجلسيان روز گذشته از مصاحبه با «جوان‌آنلاين» درخصوص موضع مجلس درباره لايحه برنامه ششم خودداري كرده و مصاحبه را به زمان ديگري موكول كردند. 


نيمي از سال گذشته؛ دولت و مجلس همچنان درخصوص احكام و چگونگي لايحه برنامه ششم توسعه اختلاف دارند. همكاري نكردن دولت با نمايندگان مجلس در رابطه با تعيين تكليف برنامه ششم به آنجا رسيد كه رييس مجلس در نامه‌اي به رهبري كسب تكليف كرده و همكاري دولت را خواستار شد. مقام معظم رهبري نيز در پاسخ به نامه رئیس مجلس عنوان کرده‌اند که ترجیحا باید دولت لایحه برنامه ششم را ارائه کند و اگر چنین نشد مجلس خود می‌تواند لایحه احکام برنامه ششم را در قالب برنامه تکمیل کند.


در همين راستا خبرنگار «جوان‌آنلاين‌» تماس‌هاي مكرري با اعضاي هيئت رئيسه مجلس، كميسيون اقتصادي و كميسيون برنامه و بودجه داشت تا موضع مجلس را درخصوص پاسخ رهبري و سرانجام لايحه برنامه ششم بداند كه البته بي نتيجه ماند؛ يا تلفن را قطع مي كردند  يا اينكه مصاحبه را به بعد از تعطيلات عاشوراي حسيني موكول مي‌كردند!


متاسفانه نمايندگان دوره دهم مجلس از هرگونه همكاري با رسانه‌ها و اظهار نظر درخصوص موضوعات مهم كشور خودداري مي‌كنند. روز گذشته نيز نمايندگان ملت در مجلس از اظهار نظر درخصوص لايحه برنامه ششم و تصميم گيري مجلس خودداري كردند و تلاش خبرنگار «جوان‌آنلاين» براي كسب اطلاعات بيشتر و پاسخگويي به ابهامات اين لايحه بي‌نتيجه ماند. 


در نهايت پس از تماس‌هاي مكرر «جوان‌آنلاين» يكي از اعضاي كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات زمان مصاحبه را به بعد از ساعت 2 بعد ازظهر موكول كرد، اما در ان زمان نيز تلفن همراه خود را پاسخ نداد.


به نظر مي‌رسد نمايندگان مجلس دوره دهم  بدون توجه به رسالت و انتخابشان از سوي مردم، هنوز به نقش‌شان در پاسخگويي به رسانه‌ها و شفاف سازي پي نبردند يا از روي بي اطلاعي و رسانه‌اي نشدن از تعامل با رسانه‌ها كوتاهي مي‌كنند. 
 
  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار