کد خبر: 713252
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه در سخنانی در نشست استماع کمیته بین المللی پارلمان روسیه تصریح کرد که هنوز طیف وسیعی از مسائل غیر قابل تنظیم باقی مانده است. مهمترین مساله، مساله تنظیم نشده مربوط به شرایط لغو تحریم های تسلیحاتی است که علیه ایران اعمال شده است.
تسنیم: معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو خواستار آن است که تحریم های تسلیحاتی علیه ایران لغو شود.

به گزارش اسپاتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه در سخنانی در نشست استماع کمیته بین المللی پارلمان روسیه تصریح کرد که هنوز طیف وسیعی از مسائل غیر قابل تنظیم باقی مانده است. مهمترین مساله، مساله تنظیم نشده مربوط به شرایط لغو تحریم های تسلیحاتی است که علیه ایران اعمال شده است.

وی در ادامه افزود: فدراسیون روسیه خواستار لغو تحریم تسلیحاتی در مرحله نخست و قبل از هر چیزی به عنوان نخستین گام پس از به نتیجه رسیدن سایر ترتیبات دیگر است.

معاون وزیر خارجه روسیه به نقش منحصر بفرد شورای امنیت سازمان ملل در وضع مجدد تحریم ها علیه ایران اشاره کرده است. ریابکوف گفت: 6 قدرت جهانی مسئول دستیابی به چارچوب توافق با ایران احتمالا بار دیگر اواخر آوریل نشستی را برگزار خواهند کرد.

ایران و قدرت های جهانی 2 آوریل به چارچوب توافق اولیه ای دست یافتند که بر اساس آن برنامه هسته‌ای ایران محدود خواهد شد و در ازای آن تحریم های بین المللی علیه تهران لغو می شود.دو طرف اکنون تا 30 ژوئن فرصت دارند تا بر سر جزییات مربوط به توافق جامع هسته ای به توافق نهایی دست یابند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار