کد خبر: 707357
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
در شهرکرد برگزار شد:
در راستای تنویر افکار عمومی در قالب "طرح آموزش مهارتهای زیست محیطی"، معلمین و مروجین محیط زیست در روز های چهارشنبه 6 و 13 اسفند ماه در سالن اجتماعات خانه معلم شهرکرد آموزش دیدند.
حمیرا رحیمی

در راستای تنویر افکار عمومی جامعه، به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان استان در قالب "طرح آموزش مهارتهای زیست محیطی"، به 38 نفر از معلمین و مروجین محیط زیست در روز های چهارشنبه 6 و 13 اسفند ماه در محل سالن اجتماعات خانه معلم شهرکرد آموزش های لازم داده شد. آموزگاران شرکت کننده در این دوره که حافظان سلامت مدارس از سراسر استان بودند پس از آشنایی کلی با فضای حاکم بر محیط زیست استان و کشور، مفاهیم اقتصاد محیط زیست و مدارس سبز را فرا گرفته و با روش تسهیل گری مورد بررسی قرار دادند. در این کارگاه 16ساعته، اساتیدی از دانشگاه شهرکرد، کارشناسان حفاظت محیط زیست و نمایندگان سازمان های مردم نهاد محیط زیست مطالبی را ارائه نمودند. برپایی نمایشگاه با محور استفاده از بازیافت در تولید آثار هنری، از برنامه های جنبی این کارگاه بود.

گفتنی است طرح آموزش مهارتهای زیست محیطی توسط سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری آموزش وپرورش درسطح کشوری درحال اجرا می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر