کد خبر: 671926
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
به گزارش پلیس اسکاتلند یارد در حمله وحشیانه متجاوز جنسی به دختر14 ساله معلول در پارک مرکزی شهر لوتون در بدفورد شایر انگلستان پس از دستگیری به حبس ابد محکوم شد

به نقل از اسوشیتدپرس، پسر 16 ساله پس از حمله ور شدن با بطری‌های شیشه‌ای به سمت دختر 14 ساله‌ای که از  معلولیت جسمی رنج می‌برد او را به شدت مورد ضرب و شتم وحشیانه خود قرار داد و پس از تعرض جنسی قربانی خود را نیمه جان رها کرد.

بنا به گفته برخی شاهدان عینی این پسر 16 ساله در حالی که به دختر معلول تجاوز جنسی می‌کرد، او را با لبه‌های برنده شیشه شکسته بطری مورد ضربات قرار می‌داد.

دختر قربانی با کمک مردم به بیمارستان منتقل شد و تلاش پزشکان هم برای زنده نگه داشتن دختر معلول بی فایده بود و او جان خود را به دلیل خونریزی شدید از دست داد.

پس از شناسایی فرد ضارب این نوجوان 16 ساله دستگیر و در دادگاهی که روز گذشته برگزارشد به صورت موقت تا نهایی شدن رأی دادگاه به مدت 6 سال به زندان نوجونان منتقل شد.

مایل کی قاضی این دادگاه در جلسه علنی گفت: توصیف اقدامات مشمئز کننده و نفرت انگیز این نوجوان صدور حکم برای وی را به  دلیل انجام اعمال بی‌شرمانه سخت‌تر میکند و باور کردنی نیست که تمامی این اقدامات این نوجوان 16 ساله انجام داده باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار