کد خبر: 654928
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
سردار سلامی:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت آمریکا در مقابل قدرت هایی که به خدا تکیه می کنند بسیار کوچک است گفت:آمریکایی ها در آتشی که در عراق و سوریه برافروخته اند خواهند سوخت
بهروج

 به گزارش جوان از خرم آباد،سردار سلامی در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در خرم آباد بیان داشت: تجربه به ما ثابت کرده است که آمریکا هر آتشی را که در منطقه برافروخته است دامن خود آنها را گرفته و در آتش اقدامات خود سوخته اند.

وی با تاکید بر اینکه اذعان آمریکاییها به ناتوانی در خصوص مقابله با ناآرامی های عراق بیانگر این است که واقعا قدرت آمریکا کوچک شده است افزود: البته این کوچکی در برابر قدرت ملت هایی است که به خدا تکیه کرده اند و ولی فقیه سکاندار هدایت آن ها است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سیاستمداران آمریکا در خواب به سر می برند و از طرفی فاقد عقل راهبردی برای استفاده از قدرت آمریکا هستند گفت: سیاستمداران  آمریکا قدرت این کشور را به گونه ای بکار می گیرند که منافع خود آنها را به خطر می اندازد.

سلامی پیروزی در عراق را از آن شیعیان و اهل تسنن حقیقی این کشور دانست و اضافه کرد: مطمئن باشید که عراق عنقریب به یک قدرت بزرگ تبدیل می شود؛ چرا که مردم این کشور متوجه شده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی عراق باید به قدرت درونی خود تکیه کنند.

وی تصریح کرد: بی اعتمادی به آمریکا موجب شده است که عراق به ساختن یک ارتش نظامی بزرگ دست بزند و تردید نکنید هجمه هایی که امروز عراق را فرا گرفته است منشاء تحول بزرگ در این کشور خواهد شد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در ادامه با بیان اینکه اگر در تمام کشورهای منطقه طوفان هایی از آتش برافروخته شود مثال آن برای ایران مثال آتش سردی است که نمرودیان حضرت ابراهیم (ع) را در آن انداختند گفت: آمریکاییها می خواستند ما را در یک آتش 360 درجه بسوزانند اما این آتش برای ما سرد و آرام بخش بود و خود آنها در این آتش سوختند و البته این حاصل نصرت های الهی است.

سلامی ناآرامی های اخیر منطقه را جزء آخرین دست و پا زدن های قدرت های استکباری دانست و اظهار داشت: این اقدامات جزء آخرین آتش افروزی های آنها در منطقه است و به فضل الهی مکر آنها همانگونه که در گذشته دامنگیرشان شده است این بار نیز دامن خودشان را می گیرد.

وی یادآور شد: اینها صدام را تسلیح و تجهیز کردند و اما وقتی که صدام به مراکز قدرت آنها حمله ور شد توسط خودشان نابود شد و همین ها طالبان را نیزعلم کردند اما وقت که لوله تفنگ طالبان به سمت آمریکاییها نشانه رفت مجبور شدن که آنها را هم از بین ببرند.

جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: در سوریه نیز تروریست ها را همین آمریکاییها رشد دادند و آنها را تسلیح کردند اما بعد گفتند که پشیمان شده ایم چون اگر قدرت بگیرند منافع این کشور را به خطر می اندازند.

سلامی در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی و اقتار نیروهای مسلح کشورمان برای بلند کردن علم مقاومت ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: سپاه پاسداران مظهر قیض ملت ایران در برابر دشمنان است و این سپاه به عنوان پیشگام و پیشمرگ در مخاطرات همواره آماده جانفشانی است.

سپاه به کوری چشم دشمنان در سنگر اقتصادی کشور به پا خواسته است

سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سپاه معتقد است که نباید هیچ تجهیزاتی در راستای سازندگی کشور احتکار شود تصریح کرد: سپاه به کوری چشم دشمنان به جنگ با بیکاری، فقر و محرومیت در ایران اسلامی به پا خواسته و در عرصه اقتصادی نقش آفرینی می کند.

وی خطاب به کسانی که در خصوصی فعالیت های سپاه در عرصه سازندگی کشور جوسازی می کنند بیان داشت: هیچ منافعی از این فعالیت ها در جیب پاسداران نمی رود و ابدا هیچ گاه اینگونه هم نبوده است و معتقدیم که این توان متعلق به مردم است و باید در راستای خدمت به مردم بکار گرفته شود.

جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: در عرصه اقتصادی کشور شب و روز کار می کنیم، عرق می ریزیم و رو به جلو حرکت می کنیم.

لازم بذکر است که در این مراسم سردار مرتضی کشکولی به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان معرفی و از تلاش های سردار محمد شاهرخی فرمانده سابق سپاه این استان تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار