کد خبر: 652450
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
وی در عین حال عنوان کرد: از 20 اسفند‌ماه سال گذشته تاکنون در چندین نوبت کارت‌های تلفن به مراکز مخابراتی تحویل داده شده که در یکی از این دفعات سه میلیون و در نوبت دیگر پنج میلیون کارت تلفن در اختیار مراکز مخابراتی قرار گرفته است.

طبق اعلام مدیران مخابراتی قرار است طرح رایگان سازی تلفن‌های عمومی پس از تهران در سایر استانها هم اجرایی شود.

 کمبود کارت تلفن در بازار طی ماه‌های گذشته باعث به وجود آمدن بازار سیاه برای این کارت‌ها شده بود. در نتیجه کمبود ایجاد شده در بازار گاه حتی در مراکز مختلف شهر کارت‌های تلفن‌ با قیمتی بیش از دو برابر نیز به فروش رسیده و دارای قیمت‌های بالایی شدند.

داوود زارعیان درباره‌ی وضعیت این روزهای دسترسی به کارت‌های تلفن به ایسنا توضیح داد: در حال حاضر مشکلی در این حوزه وجود ندارد و تمام مراکز مخابراتی استان‌های مختلف به ارائه‌ی این کارت‌ها با قیمت مصوب می‌پردازند.

وی در پاسخ به این‌که اگر مشکلی در حوزه تامین کارت‌های تلفن وجود ندارد، چرا این کارت‌ها مانند گذشته در بازار‌ عرضه نمی‌شوند تا دسترسی مردم به آنها راحت‌تر باشد، اظهار کرد: به دلیل جو روانی به وجود آمده سوء‌استفاده‌های مختلفی در این حوزه صورت می‌گرفت و در موارد متعدد فروشندگان، کارت‌های تلفن را به طور انبوه و با قیمت بالا به شرکت‌ها می‌فروختند که در نهایت برای برطرف شدن این مشکل ما تصمیم گرفتیم کارت‌های تلفن را تنها در اختیار مراکز مخابراتی قرار دهیم.

وی در عین حال عنوان کرد: از 20 اسفند‌ماه سال گذشته تاکنون در چندین نوبت کارت‌های تلفن به مراکز مخابراتی تحویل داده شده که در یکی از این دفعات سه میلیون و در نوبت دیگر پنج میلیون کارت تلفن در اختیار مراکز مخابراتی قرار گرفته است.

سخنگوی شرکت مخابرات با تاکید بر این‌که این کارت‌ها با قیمت مصوب دو هزار تومانی به فروش می‌رسند، اظهار کرد: علاوه بر عرضه کارت تلفن در بازار طرح‌های دیگری در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به رایگان‌سازی کیوسک‌های تلفن‌های عمومی در برخی مرکز شهر تهران اشاره کرد.

زارعیان همچنین اظهار کرد: علاوه بر این در استان‌های دیگر طرح‌های مختلفی در نظر گرفته شده که به عنوان مثال می‌توان به استان مرکزی اشاره کرد که در این استان افراد می‌توانند کارت‌هایی را تهیه کرده و از رمز این کارت‌ها به استفاده از تلفن‌های عمومی بپردازند.

وی همچنین از اجرای طرح رایگان‌سازی تلفن‌های عمومی در استانهای مختلف کشور خبر داد و افزود: این طرح پس از تهران به تدریج در استان های دیگر نیز اجرایی خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
0
1
بنام خدا رایگان سازی تلفن های عمومی داخل شهری کار مفید وموردنیاز ونفع جامعه میباشد. وازاین نظر ضرر مادی چندانی متوجه مخابرات نمی باشد. ممنون
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار