کد خبر: 625638
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵
دنيا حيدري

حاشیه ! هیچ چیز جز حاشیه نمی تواند کمر پرسپولیس را بشکند، تیمی که بعد از چند فصل ناکامی این روزها دارد خوب قدم بر می دارد و گویی قرار است کمرش زیر بار ناکامی های این چند فصل صاف شود. البته اگر خود کرده هایی را که تدبیری برایشان نیست بار دیگر این تیم را زمین گیر نکنند!

پرسپولیس هر چه درو می کند از کاشته ها و داشته های رویانیان است. خوب و بد فرقی نمی کند چرا که مدیرعامل سرخپوشان آنقدر کوشا و پر تلاش است که هم در کارهای خوب و مثبت تیم پیش قدم و همه کاره است و هم در کارهایی که تیم را به حاشیه و بحران می کشاند!

از یک سو ستاره های لیگ را درو می کند تا تیمش همه شرایط لازم را برای قهرمانی داشته باشد، از سوی دیگر با مدیریتی اشتباه در نوشتن مبلغ قراردادها پایه گذار یک بدعت اشتباه می شود و بازیکنانش را خودش با این کار خراب می کند و فرصت بهره برداری مثبت پرسپولیس از آنها را می گیرد . از یک طرف جشنی باشکوه و با برنامه برگزار می کند برای دور هم جمع کردن پیشکسوتان پرسپولیس و تقدیر و تشکر از عمری که برای پرسپولیس گذاشته اند، از سوی دیگر مقابل برخی از پیشکسوتان قرار می گیرد و کار را به جایی می رساند که دست به شکایت علیه برخی از آنها به دادسرا می زند و همه را متعجب می کند و از همه بیشتر هواداری را که تعصب زیادی روی پیشکسوت پرسپولیس دارد. از طرفی تیم پیشکسوتان میلان را با ستاره های بزرگش به ایران می آورد برای برگزاری یک بازی دوستانه و بازی خداحافظی مهدوی کیا و دور هم جمع کردن دوباره پیشکسوتان و تقدیری دیگر از آنها، از طرف دیگر اما وقتی شرایط کاملا مساعد است با عضو هئیت مدیره درگیر می شود و شرایطی به راه می اندازد که تیمش بار دیگر تا انتها در حاشیه فرو رفته و روند موفقیتهایی که در پیش گرفته به خطر بیفتد!

رویانیان گاهی فراموش می کند که دیگر پلیس نیست و حالا دوسالی است که مدیرعامل پرسپولیس شده و باید عادتهای قبلی که به شغل گذشته اش مربوط می شود را به دست فراموشی سپرده و در غالب مدیرعامل پرسپولیس ظاهر شود.

اما جالب تر از همه این است که بیشتر درگیری ها و حاشیه هایی که مدیرعامل پرسپولیس برنامه ریز آنهاست، با خودی هاست .حالا می خواهد این خودی پیشکسوت پرسپولیس باشد یا یکی از بازیکنان محبوب تیم یا حتی عضو هیئت مدیره و این نشان می دهد روابط او با غریبه ها و رقبای پرسپولیس مثل فتح اله زاده که بارها دست در گرده هم عکس انداخته اند خیلی بهتر از خودی هایی است که آقای مدیرعامل با آنها مدام چشم در چشم است.

درگیری رویانیان با جمشیدی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس و گفتن الفاظی که نه در شان مدیرعامل سرخپوشان بود و نه در شان عضو هیئت مدیره پرپسولیس، یکی دیگر از حاشیه هایی بود که رویانیان برای تیمش درست کرد. آن هم در شرایطی که هیئت مدیره طی این مدت حمایت همه جانبه خود را از مدیرعامل تیم نشان داده است اما رویانیان در چنین شرایطی با جمشیدی درگیر می شود و به او می گوید که بچه است و هیچ کاره. جملاتی که مثل همیشه در جلسه باقی نمی ماند و به بیرون درز می کند تا بشود نقطه ای تیره در کارنامه رویانیانی که به تازگی به دلیل حضور تیم پیشکسوتان میلان، نقطه ای روشن در آن درج شده بود.

اما بدترین قسمت ماجرای این درگیری آنجاست که عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پی این ماجرای تاسف بار حاضر به مقابله به مثل نمی شود و سعی می کند با بیان اینکه رویانیان این روزها به شدت درگیر است، راه فراری باز کند برای درگیر نشدن با رویانیان. این برخورد از روی صداقت است یا سیاست، در اصل ماجرا تغییری حاصل نمی کند و نشان می دهد که این بچه از بزرگتر خود عاقل تر است که حتی اگر از این ماجرا ناراحت و شاکی هم هست، ترجیح می دهد با دامن نزدن به این مسئله، پرسپولیس را وارد حاشیه های بیشتری نکند. مسئله ای که رویانیان کمتر به آن می پردازد و شاید به همین دلیل است که همان اندازه که نفر اول قدمهای مثبتی است که برای تیم برداشته می شود، در قدمهای منفی و حاشیه ای هم نفر اول است!

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
6
29
بابا این ر... داغونه یکی نیست جلوی این آدم رو بگیره؟ فکر کرده کیه ؟هنوز پلیسه و همه ...؟خجالت داره بخدا
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
عشق است فوتبال پاک
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
عشق است سردار
مصطفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
کتک کاری هم کردن؟ فیلمش کی میاد بیرون؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
چقدر بی چشم و رو هستید . رویانیان کم واسه پرسپولیس کار کرده ؟
احد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
شما نگران سردار نباش خانم یا آقای ناشناس پرسپولیس برای این آقا خیلی دار اگر نداشت ،... . فکر نکن به عشق پرسپولیس این کار رو کرده نه چون اون ذاتن یه استقلالیه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
5
22
حرفهای شما از سرد لسوزی است اما این فوتبال را آدم های سیاسی و ناپاک پر کرده اند یکی به عنوان مدیرعامل و یکی به عنوان عضو هیئت مدیره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
همه شون سر و ته یک کرباس اند
میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
بذارید خاطره حضور میلان تو تهران از یادتون بره بعد بشینید این طوری پشت سر سردار حرف بزنید
ناصر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
سردار کارش درسته بابا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
آره اونقدر کارش درسته ناصر خان که مدام خودش واسه تیم دردسر و حاشیه درست می کنه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار