کد خبر: 616702
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۱
فردا در ورزقان
وزير بهداشت در ادامه سفرهـاي كلينيك‌ سيار نوآوران سلامـت، فردا شنبه ۲۷ مهر با حضور در شهـرستان ورزقان آذربايجان شرقي در كانتينـرهاي مجهز به اتاق‌هاي جراحي به مداوا و درمان بيماران نيازمند مي‌پردازد.
وزير بهداشت در ادامه سفرهـاي كلينيك‌ سيار نوآوران سلامـت، فردا شنبه ۲۷ مهر با حضور در شهـرستان ورزقان آذربايجان شرقي در كانتينـرهاي مجهز به اتاق‌هاي جراحي به مداوا و درمان بيماران نيازمند مي‌پردازد.

عباس زارع نژاد، مديركل روابط عمومي وزارت بهداشت با تأييد سفر وزير بهداشت به شهرستان ورزقان آذربايجان شرقي گفت: اين سفر براساس هماهنگي‌هاي مركز خيريه نوآوران سلامت براي سفر آقاي هاشمي جهت حضور در اين شهرستان و انجام عمل‌هاي جراحي صورت مي‌پذيرد. حسين حسني، مديركلينيك‌هاي سيار نوآوران سلامت نيز در گفت‌وگو با تسنيم بيان كرد: وزير بهداشت در ادوار گذشته به مدت يك هفته به انجام جراحي‌هاي چشم مي‌پرداختند ولي در حال حاضر به دليل مشغله فعاليتي به عنوان وزير بهداشت كشور، مدت كوتاه‌تري با نوآوران سلامت همراه خواهند بود. مركز خيريه نوآوران سلامت كه تاكنون هشت سفر به نقاط مختلف كشور و درمان رايگان افراد داشته، اكنون در شهرستان ورزقان آذربايجان شرقي حضور دارد.

كلينيك‌ سيار نوآوران سلامت در قالب چهار تريلر مجهز به اتاق‌هاي جراحي چشم و دندانپزشكي هستند كه با استقرار در مناطق محروم و با حضور جراحان و پزشكان به بيماران نيازمند خدمات پزشكي رايگان ارائه مي‌دهند. اين جراحان در قالب تيم‌هاي متعدد با اين تريلرها كه نقش كلينيك‌هاي سيار را بر عهده دارند همراه مي‌شوند و از اواخر سال 89 تاكنون نيز بيش از 2 هزار و 700 عمل جراحي براي بيماران نيازمند در مناطق محروم كشور صورت پذيرفته است. كلينيك سيار نوآوران سلامت كه از ابداعات آقاي هاشمي وزير بهداشت در سال‌هاي گذشته به حساب مي‌آيد در هر توقفي در مناطق محروم كشور، بالغ بر سه ماه در آن منطقه استقرار و به بيماران نيازمند خدمات پزشكي و جراحي رايگان ارائه مي‌كند.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
0
ایشون دیگه الان وزیر هستند و کار مهم تری دارند
اگر وزیر دلش برای مردم میسوزه در کلینیک نور ازمردم کمتر پول بگیره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار