کد خبر: 613828
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
تیم ملی وزنه‌برداری به خاطر سكته كوروش باقري درشوك بزرگي به سر مي برد.
وحید صابری

تیم ملی وزنه‌برداری ایران کمتر از یک ماه دیگر باید در آوردگاه جهانی لهستان به مصاف حریفان برود،اين در حالي است كه تيم به خاطر سكته كوروش باقري درشوك بزرگي به سر مي برد و حتي حضور سرمربي به توصيه اكيد پزشكان معالج  براي  ادامه كار در هاله اي از ابهام قرار گرفته است.
ملی‌پوشان كه تا چند روز پيش در اردوي بجنود زیرنظر کوروش باقری تمرينات سخت خود را پيگيري مي كردند حالا به لحاظ روحي رواني در شرايط مناسبي قرار ندارند و سرنوشت نامشخصی را پيش رو دارند .هر چند كه به نظر می رسد رئیس فدراسیون خودش برای هدایت ملی‌پوشان وارد گود خواهد شد.
كوروش باقري كه فعلا نمي تواند تيم ملي را هدايت كند مي گويد كه فعلا شرايط جسماني ام به گونه اي است كه نمي توانم تيم را همراهي كنم اما از تمام بچه ها مي خواهم تمرينات را طبق برنامه ريزي صورت گرفته انجام دهند و از برنامه عقب نيافتند و مطمئن باشند که هیچ چیز مثل موفقیت و مدال آوری آنها در رقابت‌های جهانی لهستان مرا خوشحال نخواهد کرد. بدانند  من با این حال با آنها خواهم بود و از تیم ملی جدا نخواهم شد.
به نظر ميرسد رضازاده با توجه به شرايط جسماني باقري شخصا وارد گود شود در اين مدت كمتر از يك ماه بيشتر وقت خود را بچه هاي تسم ملي بگذراند تا دست رنج چند ماهه شان به هدر نرود.رييس فدراسيون وزنه برداري كه در اين چند روز اخبار ضد ونقيضي را درباره ادامه فعاليت باقري شنيده معتقد است كه همچنان بايد منتظر بمانيم تا حال او خوب شود و خودش در اين باره تصميم  بگيرند.اما تا آن زمان  زالای و سایر دستیاران هستند و خود من در صورت نیاز به کمک ملی‌پوشان خواهم رفت.
اما با توجه به خصوصيات اخلاقي باقري و عرق ملي كه از او سراغ داريم ايست قلبي هم مانع حضور باقري درآوردگاه جهاني نمي شود و قطعا خودش را براي اين همراه مي كند.


 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار