کد خبر: 514727
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۷
سایت عصر امروز نوشت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان هفته گذشته در منزل عبدالحمید نقره کار شوهر خواهر زهرا رهنورد حاضر و ضمن تسلیت فوت پدر همسرش با وی دیدار و گفتگو کرده است.
 
یک منبع آگاه در گفتگو با این سایت خبری، با اشاره به این دیدار اظهار داشت: نقره کار و احمدی نژاد از اول انقلاب تا حالا با هم رفاقت و رفت و آمد خانوادگی دارند.
 
این منبع با اشاره به اینکه نقره کار، رئیس دانشکده معماری و شهر سازی دانشگاه علم و صنعت می باشد، گفت: در زمان حضور احمدی نژاد در دانشگاه و تدریس وی، رفاقت خوبی بین این دو برقرار بوده است.
 
این منبع آگاه همچنین با اشاره به مواضع اصولی آقای نقره کار در ایام فتنه 88 اظهار داشت: وی یکی از مخالفین سرسخت موسوی در آن ایام بوده و بارها به موسوی به خاطر عملکرد خلافش و ایستادگی در مقابل نظام هشدار داده و به وی معترض بوده و نسبت به روش غلط موسوی در ایجاد فتنه به وی تذکر می داده که با مخالفت موسوی مواجه بوده است.
 
این منبع با اشاره به احتمال سوء استفاده خبری فتنه گران از این دیدار اظهار داشت: این ترفند نخ نما شده و هیچ گونه حاشیه ای ایجاد نخواهد کرد.
 
وی در پایان گفت: همه اساتید و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از این رفاقت و رفت و آمد اطلاع داشته اند و چیز تازه ای نمی باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار