کد خبر: 505121
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
به گزارش رسا، نصرت‌الله لطفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم عصر روز شنبه شانزدهم دیماه، در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی از استادان برجسته حوزه علمیه قم، با بیان این که قم نقش ویژه‌ای در آفرینش حماسه ۱۹ و ۹ دی داشت، ابراز کرد: از این رو ۹ تا ۱۹ دی ماه در قم به نام دهه بصیرت نام گذاری شده است.

وی با اشاره به فشار و تحریم های دشمنان علیه ملت ایران، ابراز کرد: با توجه به شرایط کنونی و توطئه های استکبار جهانی بصیرت مردم باید بیش از گذشته افزایش یابد.

لطفی بر ضرورت بهره مندی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و گفت: مردم قم هر ساله برای تقویت بصیرت و استفاده از رهنمودهای رهبری در ۱۹ دی ماه با ایشان دیدار می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بیان داشت: دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب با دو شعار « تجدید بیعت با رهبری و میثاق دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره)» صورت می گیرد.

وی با تأکید بر این که ۱۹ دی و نقش روحانیت در این قیام باید برجسته شود، ابراز کرد: از این رو نخستین دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه بصیرت با مراجع تقلید و مدیریت حوزه علمیه صورت می گیرد تا از رهنمودهای آنها جهت پیشبرد امور استفاده شود.

لطفی با اشاره به وجوه مشترک قیام ۱۹ و حماسه ۹ دی، اظهار کرد: روحانیت در خط مقدم و پیشتاز ۱۹ و ۹ دی بود و به نقش آفرینی پرداخته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در پایان از اعزام ۵ هزار نفر از اقشار مختلف مردم قم برای دیدار و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۹ دی ماه خبر داد./
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار