کد خبر: 476268
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
 فارس: معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان، 2 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش فوق‌العاده با محوریت مجامع امور صنفی و اتحادیه‌های مربوطه در دو منطقه مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها که در آستانه ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد و منطقه نخریسی برپا می‌شود، اقلام پروتئینی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم‌مرغ، خرما، شیرینی‌جات، نان، فرآورده‌های لبنی، برنج، روغن و قند عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقلام پر مصرف خانوار مواد غذایی و نیز شوینده‌ها در فروشگاه‌های سازمان میادین شهرداری مشهد و نمایشگاه‌های طرح ضیافت شهرستان‌های استان نیز عرضه می شود، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری حدود 10 نمایشگاه در شهرستان‌های پر جمعیت استان نیز در حال انجام است.

صفرزاده تأکید کرد: اجرای مطلوب طرح ضیافت در استان با مشارکت و مساعدت دستگاه‌های اجرایی ذیربط استان از جمله استانداری، فرمانداری شهرستان‌ها، سازمان صنایع و معادن، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی و اداره‌کل تعزیرات حکومتی انجام می‌پذیرد.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های طرح ضیافت در مشهد مقدس در نخریسی از 22 تا 31 تیر و در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از 31 تیر تا 10 مرداد برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار