کد خبر: 1365799
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۰۳
نیروی دریایی سپاه: آمریکایی‌ها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد فرماندهی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: آمریکایی‌ها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.

جوان آنلاین: فرماندهی نیروی دریایی سپاه در فضای مجازی اعلام کرد: «شلیک‌های کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند. اما شلیک‌های ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری می‌کند.

حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جداست. جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار