کد خبر: 1365374
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۱۸
غریب آبادی:
برنامه‌ای برای دسترسی به تاسیسات مورد حمله قرار گرفته و مواد هسته‌ای نداریم معاون وزارت امور خارجه در اظهاراتی تاکید کرد که در سوییس هیچ نشستی با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با وجود درخواست وی، برگزار نشد.

جوان آنلاین: کاظم غریب‌آبادی در پیامی در شبکه مجازی ایکس با تاکید بر اینکه «هیچ برنامه‌ای برای دسترسی به تاسیسات مورد حمله واقع شده و مواد هسته‌ای وجود ندارد» گفت: این مباحث صرفا در چارچوب توافق نهایی و در نتیجه اقدام عملی طرف مقابل در خاتمه تمامی تحریم‌ها و موضوعات دیگر بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نمی‌توانید با هیاهوی رسانه‌ای، سیاست «راه بینداز، جا بینداز» را پیش ببرید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار