کد خبر: 1365233
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۲۶
آغاز اخراج‌های گسترده در دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا در راستای کاهش گسترده نیروها در دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا، اخراج‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

جوان آنلاین: منابع آگاه اعلام کردند روند اخراج کارکنان در دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا از دیروز دوشنبه آغاز شده است، این اقدام در چارچوب برنامه کاهش گسترده نیروها توسط «بیل پولت»، سرپرست جدید این نهاد در دولت دونالد ترامپ، انجام می‌شود.

به‌گفته منابع مطلع، مراکزی مانند مرکز ملی مبارزه با تروریسم و مرکز ملی ضدجاسوسی و امنیت از جمله بخش‌هایی هستند که بیشترین تأثیر را از این تعدیل نیرو خواهند گرفت، همچنین از تمامی واحدهای این نهاد خواسته شده بود فهرستی از کارکنان خود را بر اساس رتبه‌بندی عملکرد ارائه کنند.

همزمان، رؤسای دموکرات کمیته‌های اطلاعاتی مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به پولت نسبت به پیامدهای امنیتی و اطلاعاتی کاهش گسترده نیروی انسانی در این سازمان هشدار داده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار