کد خبر: 1364632
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۱:۰۰
برنامه سینمایی «هفت» تعطیل شد برنامه سینمایی «هفت» به منظور آماده‌سازی برای فصل جدید و بازنگری در ساختار تولید مدتی روی آنتن تلویزیون نخواهد رفت.

جوان آنلاین: در اطلاعیه شبکه نمایش سیما درباره توقف موقت برنامه «هفت» آمده است: «تولید و پخش برنامه «هفت»، با هدف بازنگری در ساختار تولید و آماده‌سازی فصل جدید، برای مدتی به صورت موقت متوقف شده است.

«هفت» در سال‌های گذشته همواره کوشیده است یکی از فضا‌های جدی گفت‌و‌گو، نقد و تحلیل در حوزه سینما و رسانه باشد و طبیعی است تداوم این مسیر، نیازمند بازطراحی، به‌روزرسانی و برنامه‌ریزی دقیق برای دوره جدید است.

در همین چارچوب، فرآیند بررسی و طراحی فصل جدید برنامه در حال انجام است و پس از فراهم شدن شرایط لازم، درباره زمان بازگشت «هفت» اطلاع‌رسانی خواهد شد. در همین راستا از همراهی، اعتماد و پیگیری مخاطبان سپاسگزاریم و امیدواریم در آینده‌ای کوتاه با ساختاری منسجم‌تر و حضوری موثرتر، دوباره در کنار شما باشیم.

«هفت» برنامه‌ای تلویزیونی با موضوع سینما بود که به بررسی مسائل سینمای ایران و جهان می‌پرداخت. این برنامه از هنرمندان، منتقدان و مسئولان فرهنگی ایران در حوزه سینما و تلویزیون، برای گفت‌و‌گو، نقد، تحلیل و بررسی فیلم و سینما دعوت می‌کرد و در سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۰ در شبکه سه سیما و از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۵ در شبکه نمایش سیما تولید و پخش می‌شد.

فریدون جیرانی (اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱)، محمود گبرلو (۹ تیر ۱۳۹۱ - خرداد ۱۳۹۴)، بهروز افخمی (۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵)، رضا رشیدپور (۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶)، محمدحسین لطیفی (۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰)، بهروز افخمی (۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۹ آبان ۱۴۰۴) و محمدرضا مقدسیان (۹ آبان ۱۴۰۴ - ۱۴۰۵) از مجریان این برنامه بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار