کد خبر: 1325982
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۴ - ۱۵:۵۵
ارتقا ساختار نظارتی شهرداری فردیس در جهت بهبود خدمت‌رسانی به مردم مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری فردیس از ارتقای ساختار نظارتی و افزایش چشمگیر ارتباط مجموعه شهرداری با مردم خبر داد.

مجتبی شرفی در نشستی که با حضور شهردار ، جمعی از مدیران و بازرسان شهرداری فردیس به مناسبت گرامیداشت روز بازرس و تجلیل از بازرسان شهرداری در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد؛ ضمن تشریح عملکرد ۱۳ ماهه این مجموعه، اظهار کرد: ضرورت وجود نظارت به معنای نداشتن اعتماد به همکاران نیست، بلکه یک موضوع لازم و حیاتی برای تشخیص نقاط ضعف و قوت است.

وی با اشاره به ارتقاء ساختار بازرسی و منابع انسانی شهرداری فردیس، گفت: با همراهی مدیران ارشد، اقدامات مهمی در جهت اصلاح ساختار بازرسی صورت گرفته است و با تمرکز اختیارات، اختیار بازرسی سازمان‌ها و مناطق که قبلاً در دست منابع انسانی بود، به طور کامل به این مجموعه منتقل شد.

مدیر بازرسی شهرداری فردیس با اشاره به تقویت نیروی انسانی حوزه بازرسی، گفت: تعداد کارکنان بازرسی از حدود ۱۳ نفر به ۳۰ نفر افزایش یافت و ۱۸ پست سازمانی برای مرکز و ۲۱ پست برای سازمان‌ها و مناطق پیش‌بینی شد.‌

وی یادآور شد: در حوزه بازرسی شناسایی و رفع فساد، ارتقاء شفافیت اطلاعاتی و فراهم‌سازی دسترسی به پایگاه‌ها، مطابق با اصل ۱۷۴ قانون اساسی و بیانیه گام دوم انقلاب، که جزء وظایف اصلی بازرسی تعریف شده در اولویت حوزه بازرسی شهرداری فردیس قرار گرفته است.

شرفی با اشاره به جهش در پاسخگویی مردمی از طریق سامانه ۱۳۷، گفت: در حوزه ارتباطات مردمی، آمارها نشان‌دهنده یک جهش بی‌سابقه است. تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ در ۱۳ ماه گذشته به ۱۶۷ هزار و ۸۰۰ مورد رسید که نسبت به دوره مشابه، بیش از ۲۰ هزار تماس افزایش داشته است.

مدیر بازرسی شهرداری فردیس اضافه کرد: در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان دو دستگاه ایسوزو برای ارائه خدمات در محل خریداری شد و یک دستگاه وامتحان ب ای صحت سنجی اقدامات پاسخگویی به مطالبات شهروندان اختصاص داده شد.

وی به بهبود و ارتقای سامانه ۱۳۷ اشاره کرد و افزود: توان پاسخگویی کاربران نرم‌افزار ۱۳۷ به بی نهایت افزایش یافته و تجهیزات به روزرسانی شده است به طوریکه افزایش تعداد کاربران هیچ محدودیتی ندارد.

به گفته شرفی پاسخگویی به درخواست‌های سامانه ۱۳۷(ارتباطات مردمی) نزدیک به ۱۰۰% و پاسخگویی به شکایات ارجاعی از سامانه ۱۳۶ سازمان بازرسی کل کشور بالای ۹۰% گزارش شده است. همچنین ۳۴ جلسه ملاقات چهره به چهره با ۲۳۱ نفر از شهروندان در این مدت برگزار شده است.

وی با تاکید بر لزوم صیانت از اموال و حقوق شهرداری، به یک نمونه موفق اشاره کرد و گفت: در پیگیری یک قرارداد قدیمی مسکونی، مشخص شد مالک باید سند ۱۰ هزار متر مربع زمین مسکونی را به نام شهرداری انتقال می‌داد که با پیگیری‌های انجام شده، حداقل ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان مطالبه به نفع شهرداری احیاء شد..

مدیر بازرسی شهرداری فردیس در پایان اعلام کرد که این مجموعه با تلاش و رویکرد دوستانه و برادرانه موفق شد سال گذشته عنوان برترین بازرسی در بین ۱۸ شهرداری استان را کسب کند.

برچسب ها: البرز ، کرج ، پل فردیس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار