در این دیدار، مدیر امور شعب بانک ملی ایران با اشاره به نقش پایدار شبکه بانکی در شرایط دشوار، از تداوم خدماترسانی شعب بانک ملی در جریان جنگ ۱۲ روزه سخن گفت و تأکید کرد که همکاران بانک در این ایام، با تلاش مضاعف، علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان خود، با توجه به مسکلات ایجاد شده برای بانک سپه ، ضمن تکریم مشتریان این بانک ، خدمات و راهنمایی های لازم را ارائه کردهاند.
وی همچنین افزود: تکریم مشتریان و تسریع در پرداخت تسهیلات خرد برای تأمین مالی نیازهای ضروری آحاد مردم در این شرایط خاص، از جمله اولویتهای بانک ملی ایران بوده است.
در ادامه، بر اهمیت نقش رسانهها نیز تأکید شد. اصحاب رسانه و خبرگزاریها وظیفه دارند با بازنشر اخبار و خدمات بانکی، زمینه آگاهیبخشی به عموم مردم را فراهم سازند و در ارتقای اعتماد عمومی نسبت به نظام بانکی کشور سهیم باشند.
این دیدار با قدردانی دو طرف از همکاریهای متقابل در مسیر خدمترسانی به مردم به پایان رسید .