کد خبر: 1298748
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۸
این قسمت از «ایرانیزه»، به بیان این موضوع که چگونه یک راه‌حل فناورانه می‌تواند تجربه کارمند را دگرگون کند و وفاداری سازمانی را دوباره معنا ببخشد، می‌پردازد.

جوان آنلاین: برنامه تلویزیونی «ایرانیزه» به کارگردانی فاروق محمدی در قسمت یازدهم قرار است تا نشان دهد اجرای برنامه‌های رفاهی متناسب با نیاز پرسنل، همیشه آسان نیست و به یک بستر نرم‌افزاری برای برنامه‌ریزی احتیاج دارد.

در بسیاری از سازمان‌های ایرانی خدمات رفاهی تبدیل به طرح‌هایی بی‌اثر و پرهزینه شده‌اند. همین موضوع باعث شده که خدمات رفاهی گاه به جای وفاداری، نارضایتی بسازد.

در این بازار رقابتی و میدان پیچیده، مدیران منابع انسانی به ابزاری نیاز دارند که منعطف و قابل اعتماد باشد و رفاه شغلی را از شعار به عمل تبدیل کند.

برنامه «ایرانیزه» برای پاسخ به این نیاز سراغ یک مجموعه دانش‌بنیان رفته است. این مجموعه سامانه‌ای طراحی کرده که مدیریت خدمات رفاهی را به‌صورت دیجیتال، هدفمند و هوشمند ارائه می‌دهد. این شرکت دانش‌بنیان با بهره‌گیری از فناوری ابری، داده‌محوری و شناخت عمیق از فضای منابع انسانی، نشان داده است نوآوری فقط در نرم‌افزار‌های خارجی نیست، در همین خاک با همین اندیشه‌ها نیز ممکن است.

تا امروز بیش از ۱۰۰ سازمان بزرگ از این سامانه استفاده می‌کنند، و با تجربه‌ای یکپارچه برای مدیر و کارمند، کاری کرده که «عدالت رفاهی» نه یک شعار صرف بلکه یک عملکرد تجربه قابل سنجش تکرار برای همکاران باشد.

این شرکت، با ارائه یک بستر بومی نه‌تنها بخشی از این خلأ را پر کرده، بلکه الگوی جدیدی از مدیریت رفاه در محیط کار ایرانی ساخته است.

برنامه تلویزیونی «ایرانیزه» با همکاری تامین شبکه خبر تولید شده و روز‌های چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ روی آنتن شبکه خبر می‌رود.

برچسب ها: تلویزیون ، برنامه ، مستند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار