کد خبر: 1231363
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت که حدود پنج درصد خطای سیستمی و نظارتی در دوربین‌های ترافیکی تهران داریم و از این رو برای اینکه حقی از شهروندان ضایع نشود، مرکز خدمات ترافیکی ایجاد شده است.

جوان آنلاین:  سرهنگ فیروز کشیر روز دوشنبه در گفت و گویی همچنین افزود: همچنین متخلف تا ۶۰ روز از ابلاغ تخلفش باید جریمه را پرداخت کند و اگر اعتراضی دارد هم باید به مرکز اجراییات مراجعه کند تا کارش پیگیری شود.

به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، روزانه حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر برای رسیدگی به تخلفات خودرو و ۲۰۰ نفر برای موتورسیکلت به مرکز اجراییات مراجعه می‌کنند اما نکته مثبت این است که ۸۸ درصد مردم کارهای مربوطه را به صورت غیرحضوری با اپلیکیشن پلیس من انجام می‌دهند.

سرهنگ کشیر این را هم گفت: از ابتدای امسال هشت هزار دستگاه ترخیص غیرحضوری و ۲ هزار دستگاه ترخیص حضوری در خودرو داشتیم و این آمار در موتورسیکلت به ترتیب ۵۷ هزار و ۶ هزار دستگاه بوده است.

وی اضافه کرد: رسیدگی به اعتراض جرایم رانندگی، شکایات پوشش پلاک و ۲ تخلف همزمان سرعت و سبقت غیرمجاز در مراکز خدمات ترافیکی راهور انجام می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور بزرگ تهران در مورد پراکندگی مراکز اجراییات پلیس راهور هم یادآور شد: در شمال، جنوب، غرب و شرق شهر مراکز اجراییات تقسیم شده‌اند و یک مرکز هم مخصوص معلولان، جانبازان، ایثارگران و البته خانواده معظم شهدا داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار