کد خبر: 1231309
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
وحیدی در افتتاحیه مجلس دوازدهم:
وزیر کشور گفت: ماه خرداد امسال متأثر از شهادت رییس جمهور انقلابی، مرد خستگی‌ناپذیر، مجاهد، مؤمن و محبوب محرومان حضرت آیت الله رییسی و همراهان شهید ایشان است.

جوان آنلاین: احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: پروردگار بلند مرتبه و بزرگوار را سپاسگزارم که با لطف و رحمت خود به ما توفیق خدمت به ملت شریف ایران را در سایه ولایت رهبری انقلاب به عنوان یکی از بزرگترین شخصیت‌های تاریخ اسلامی عطا فرمود و در امتداد این خدمتگزاری امکان مطلوب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شد.

وی افزود: ماه خرداد برای ملت مسلمان و انقلابی ایران ماه حادثه‌ها و رخدادهای حادثه ساز بوده است. از سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر سربلند گرفته تا چهاردهم خرداد سالروز وفات بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و نیز پانزدهم خرداد سالروز آغاز نهضت عظیم ملت انقلابی ایران؛ این در حالی است که ماه خرداد امسال متأثر از شهادت رئیس جمهور انقلابی، مرد خستگی‌ناپذیر، مجاهد، مؤمن و محبوب محرومان حضرت آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان است.

وزیر کشور بیان کرد: شهید رئیسی عزیز با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در گفتار، رفتار و کردار خود در دوران کوتاه و پربرکت تصدی مسؤولیت خود در مقام ریاست جمهوری انقلاب اسلامی ایران، نویدبخش این حقیقت شد که راه روشن و درخشان انقلاب اسلامی در میان دهه پنجم خود همچنان پرفروغ و نورانی باقی مانده است.

وی ادامه داد: ضمن ادای احترام به همه شهدای والی مقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم خصوصاً سردار جاویدان جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و به طور خاص شهید خدمت سید محرومان حضرت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدشان، مراتب تشکر عمیق خود را از رهنمودها و اشارات حکیمانه و حمایت‌های پدرانه سکاندار انقلاب اسلامی مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در برگزاری انتخابات ابراز می‌کنم.

وحیدی تصریح کرد: وزارت کشور مفتخر است که توانست به عنوان مجری انتخابات بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات و با رعایت اصل قانون مداری بی طرفی و امانت‌منداری و تلاش برای ارتقای شاخص‌های کیفی اجرا، انجام فرآیند بزرگ انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی را به فرصتی برای احقاق حق مدنی ملت جهت شرکت در اداره امور کشور و میدانی برای تحقق کارآمدی و نمایش توان و اقتدار اداره دولت مبدل کند.

وزیر کشور بیان کرد: برگ درخشان دیگری از برگزاری انتخابات آزاد، امن، سالم و توأم با رقابت بر اساس ۴ مؤلفه راهبردی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در دوره اخیر رقم خورد، در این طراحی و ارتقای سامانه‌های دقیق برای برگزاری انتخابات علاوه بر تحقق دولت الکترونیک در حوزه انتخابات شکل جدیدی از هماهنگی نظام‌مند کارآمد و اثربخش میان سطوح مختلف کشور را به نمایش گذاشتند. علاوه بر این به کارگیری سامانه‌های هوشمند الکترونیکی ضامن سلامت و صحت انتخابات و اطمینان بخش برای ملت ایران در عرصه انتخابات بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار