کد خبر: 1231045
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از خلق حماسه تاریخی مردم در تشییع پیکر‌های شهید رئیسی و همراهان تجلیل کرد.

جوان آنلاین: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از خلق حماسه تاریخی مردم در تشییع پیکر‌های شهید رئیسی و همراهان تجلیل کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا

حضور تاریخی مردم آگاه و قدرشناس ایران اسلامی در مراسم تشییع «شهید جمهور» و همراهان‌شان، جلوه‌های به‌یاد ماندنی و وصف‌ناپذیر از شکوه و عظمت ملت را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش درآورد.

بی‌شک این رستاخیر بزرگ و حرکت خروشان امت اسلامی در سراسر ایران بویژه در تبریز، قم، تهران، بیرجند، مراغه، زنجان، نجف آباد، شهر ری و مشهد و همراهی مسلمانان دیگر کشور‌ها و تسلیت جهانیان، سرآغاز افقی روشن برای وحدت و الگویی بی‌نظیر از مردم‌مداری برای تمام مسئولان و خدمتگزاران و تداوم راه درخشان رئیس‌جمهور عزیز خستگی ناپذیر خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور حماسی و شگفت‌انگیز مردم فهیم و بصیر ایران که با دل‌های عاشق، احساسات پاک و چشمان اشک‌بار، خادمان خود را بر سریر عرش نشاندند و از همه دستگاه‌ها و نیرو‌هایی که مجاهدانه و دلسوزانه با حساسیت و مسئولیت‌شناسی در عرصه نظم و تأمین امنیت، اطلاع‌رسانی به‌خصوص رسانه‌ملی، خدمات و پشتیبانی تلاش کردند؛ صمیمانه قدردانی می‌نماید.

قطعاً عَلَم جبهه مردم‌سالاری دینی بر زمین نخواهد ماند و حرکت نظام مقدسِ متکی به خدا و مستظهر به مردم، تحت هدایت‌های داهیانه، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تداوم خواهد یافت و ملت و مسئولین کشور با وحدت، انسجام و همبستگی ملی فارغ از وابستگی‌های جناحی، ادامه راه پیشرفت و ترقی ایران را هموار کرده و در مسیر رسیدن به قله، قوی‌تر از قبل به پیش خواهند رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار