کد خبر: 1227558
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
 سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام دستگیری قاتل گفت: «پس از این حادثه، قاتل تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه مأموران متوجه شدند وی به تهران گریخته و در مکانی مخفی شده‌است

جوان آنلاین: مرد جوانی که به خاطر اختلاف ارثیه دایی و خاله‌اش را در قیامدشت تهران به قتل رسانده‌بود، دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد. 
به گزارش «جوان»، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه پلیس قیامدشت تهران با تماس تلفنی از کشف جسد زن و مردی در کوه‌های اطراف قیامدشت با خبر و راهی محل شدند. مأموران کلانتری ۱۷۴ قیامد‌شت در محل حادثه با جسد زن و مرد میانسالی روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد سنگ به سرشان به قتل رسیده‌بود. بررسی‌ها نشان داد زن و مرد میانسال خواهر و برادر هستند و به طرز مشکوکی به قتل رسیده‌اند. مأموران پلیس دریافتند زن و مرد به قتل رسیده مدتی است بر سر تقسیم ارثیه پدری‌شان با یکی از فرزندان خواهرشان به نام بهروز اختلاف دارند. از سوی دیگر مشخص شد روز حادثه بهروز در آن نزدیکی‌ها دیده شده‌است. بدین ترتیب وی به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت که معلوم شد وی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته‌است. 
 سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام دستگیری قاتل گفت: «پس از این حادثه، قاتل تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه مأموران متوجه شدند وی به تهران گریخته و در مکانی مخفی شده‌است. بنابراین مأموران روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه مخفیگاه متهم را در تهران شناسایی و وی را با دستور مقام قضایی دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۷۴ قیامدشت در بازجویی‌ها به قتل زن و مرد میانسال با اختلاف مالی اعتراف کرد. در ادامه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان حادثه و تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار