کد خبر: 1226702
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
بر اساس اعلام کمیته امداد
کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد: به دنبال امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم پنج استان احداث و تکمیل خواهد شد.

جوان آنلاین: کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد: به دنبال امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم پنج استان احداث و تکمیل خواهد شد.

 براساس این تفاهم‌نامه همکاری، ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم پنج استان آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد امام خمینی (ره)، ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این طرح‌های آموزشی، ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فردی خیر تامین می‌شود.

این تفام نامه با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار به امضا رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار