کد خبر: 1222198
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
حجت‌الاسلام رحمانی در مصاحبه با رادیو مقاومت:
برنامه "مقاومت بدون مرز" با محوریت آینده جنگ غزه و با نگاهی به روز جهانی قدس، به همت برنامه سازان در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، تهیه کنندگی محمد جوادی‌نژاد و با اجرای محمدرضا اشراقی، هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روی موج اف. ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز روانه آنتن رادیو مقاومت می‌شود.

جوان آنلاین: مشاور معاونت آموزشی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها از صدور فرهنگ مقاومت توسط دانشجویان دیگر کشور‌ها که در جمهوری اسلامی ایران به تحصیل می‌پردازند، خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی رحمانی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه "مقاومت بدون مرز" درباره نقش دانشگاه‌های جمهوری اسلامی و برقراری ارتباط با دیگر واحد‌های آموزشی در سراسر جهان و تلاش برای گسترش فرهنگ مقاومت گفت: دانشجویان ما باید مرز‌های علم و دانش را طی کرده و در جای خود مقاومت را شکل می‌دهند.

وی پیشرفت دانشگاه‌های کشورمان را موجب رشد جهان اسلام دانست و افزود: از دانشجویان انتظار می‌رود در عرصه‌های مختلفِ مقاومت حضور پیدا کنند؛ بدین منظور باید تلاش کنیم جز دانشگاه‌های تراز اول منطقه باشیم که برای مقاومت هم روحیه بخش است.

رحمانی به رادیو مقاومت گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشجویان ایرانی با تشکیل یک انجمن، انقلاب را حمایت می‌کردند و همین رویه تاثیر به سزایی داشت.

این مسئله موجب شده بود محصلان خارج از کشور راه انقلاب را تشخیص دهند و این مسئله برای مردم انقلابی در داخل کشور الهام بخش بود.

مشاور معاونت آموزشی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به فعالیت بسیج دانشجویی و انجمن‌های اسلامی گفت: تلاش‌های صورت گرفته مورد انتظار نیست و باید در روابط بین دانشگاهی حضوری چشم گیر‌تر داشته باشیم.

البته دوران دانشجویی کوتاه است و پس از ورود به چنین عرصه هایی، زمان خاتمه تحصیل فرا می‌رسد و افرادی دیگر جایگزین خواهند شد.

رحمانی اضافه کرد: برخی عناصر همراهی خوبی با دانشگاه نداشتند و امروز هم مقاومت‌هایی وجود دارد که ادامه‌ی چنین نگاه‌هایی است که از دوران قبل انقلاب برجا مانده.

وی در مصاحبه با این برنامه رادیویی از صدور فرهنگ مقاومت توسط دانشجویان دیگر کشور‌ها در جمهوری اسلامی ایران خبر داد و با انتقاد از جدایی دانشجویان نسبت به حقایق دینی، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک این چالش بر طرف شود؛ البته دانشجویان خارجی هم از کشور‌های مختلف در ایران حضور دارند و در عرصه مقاومت و انقلاب فعال می‌باشند و این پیام را به کشور‌های خود می‌برند.

گفتنی است برنامه "مقاومت بدون مرز" با محوریت آینده جنگ غزه و با نگاهی به روز جهانی قدس، به همت برنامه سازان در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، تهیه کنندگی محمد جوادی‌نژاد و با اجرای محمدرضا اشراقی، هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روی موج اف. ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز روانه آنتن رادیو مقاومت می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ با این برنامه در ارتباط باشند.

برچسب ها: رادیو ، مقاومت ، دانشگاه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار