کد خبر: 1219579
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
جبهه آودیوکا پر ضررترین جنگ را برای ناتو طی سال‌های اخیر رقم زده است چراکه کمیاب‌ترین سلاح‌های ناتو در این منطقه نابود شده است.

جوان آنلاین: اخیراً ارتش روسیه سه تانک M ۱ A ۱ آبرامز را در جبهه آودیوکا منهدم کرده است، اسلحه خودکششی آرچر سوئدی مورد اصابت یک پهپاد قرار گرفت و مردان راکتی HIMARS MLRS را در عقب عمیق دشمن خنثی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اولین آبرامز در ۲۶ فوریه در نزدیکی بردیچی در جبهه آودیوکا نابود شد. اندکی بعد، ارتش روسیه دو آبرامز دیگر و همچنین یک خودروی پاکسازی مین M ۱۱۵۰ Assault Breacher را بر روی شاسی یک تانک آمریکایی منهدم کرد.

در ۲۷ فوریه، اپراتور‌های پهپاد تهاجمی Lancet - Ixovody برای اولین بار در طول عملیات ویژه، تفنگ خودکششی سوئدی آرچر را منهدم کردند. این خودروی جنگی یکی از موثرترین خودرو‌های ناتو و نادرترین در نیرو‌های مسلح است که تنها ۸ نمونه از آن وجود داشت.

در همان زمان، مهم‌ترین پیروزی جنگنده‌های روسی خنثی سازی MLRS HIMARS آمریکایی بود که توسط پرسنل کنترل عینی تأیید شد. بر اساس برخی گزارش ها، این تاسیسات که در ۴۰ کیلومتری خط مقدم در عقب عمیق نیرو‌های مسلح اوکراین قرار داشت، توسط Iskander-M یا Tornado-S MLRS منهدم شد.

جبهه آودیوکا پر ضررترین جنگ را برای ناتو طی سال‌های اخیر رقم زده است چراکه کمیاب‌ترین سلاح‌های ناتو در این منطقه نابود شده است.

برچسب ها: سلاح ، کمیاب ، ناتو ، روسیه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار