کد خبر: 1218472
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
جمعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی با حضور در تالار وحدت در انتخابات شرکت کردند
پیشکسوتان و اهالی فرهنگ و هنر با وجود تلاش‌های وسیع و پردامنه دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای، برای نمایش همبستگی و اقتدار ملی و همچنین اهمیت داشتن سرنوشت آینده کشور در تالار وحدت دور هم جمع شدند. 
 مصطفی شاه کرمی

جمعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی در تالار وحدت پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا ضمن شرکت در امر انتخابات، همگرایی و همصدایی‌شان را با همه مردم کشور نمایش بدهند. برخلاف تبلیغات و تلاش‌های دشمنان و شبکه‌های معاند ماهواره‌ای برای پایین آوردن درصد مشارکت مردم در انتخابات، تعداد هنرمندان حاضر در پای صندوق رأی سیار مجموعه تالار وحدت، قابل‌توجه و چشمگیر بود. 
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حضور هنرمندان در تالار وحدت تأکید کرد: حضور امروز اصحاب هنر و رسانه در تالار وحدت باعث شده که اینجا به مکانی برای نشان دادن وحدت جامعه روشنفکر ایرانی تبدیل شود. جامعه روشنفکر ایرانی پیشگام این وحدت است. خداوند رحمتش را بر مردم و اصحاب فزونی ببخشد. با این حرکت بزرگ امروز در برابر دوربین‌های داخلی و خارجی، تالار وحدت یک عظمت مهم و ماندگار به خودش دید و ممنون تک‌تک هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان هستم. 
وی افزود: حضور امروز اهالی فرهنگ در تالار وحدت، برای این است که نشان دهیم که جامعه هنری جدا از جامعه ایرانی نیست و بلکه پیشگام همه حقیقت‌های جامعه است. امروز همه اصحاب هنر در شاخه‌ها این همگرایی را نشان می‌دهند. این مهم‌ترین پیام جامعه هنری کشور است که جامعه هنری بخشی جداناپذیر و بلکه پیشرو در همه عرصه‌های تاریخ‌ساز کشور است. 
جعفر دهقان از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان که برای شرکت در انتخابات به تالار وحدت رفته بود، گفت: هنرمندان باید در انتخابات حضور داشته باشند، چرا که ما داریم در این کشور زندگی می‌کنیم و برای اینکه بتوانیم در آینده کشوری خوب و قوی داشته باشیم و کشوری حامی هنرمندان داشته باشیم باید پای صندوق رأی حضور داشته باشیم. غربی‌ها دل‌شان برای ما نمی‌سوزد و نباید گول‌شان را خورد. 
حبیب‌الله والی‌نژاد، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون نیز درباره انتخابات گفت: رأی دادن یک تکلیف شرعی و ملی است و وظیفه همه ما است که به تکلیف‌مان عمل کنیم. 
وی افزود: همانگونه که در کار‌های هنری و فرهنگی سعی می‌کنیم خط اول باشیم در اینجا هم باید خط اول باشیم و به بهترین‌ها رأی دهیم. برای تمام نماینده‌هایی که انتخاب می‌شوند آرزوی موفقیت دارم. 
والی‌نژاد اظهار داشت: امیدوارم بتوانم یک اثر فاخر سینمایی با موضوع انتخابات بسازم و حتماً به فکر این هستم. ساخت چنین آثاری مهم است و خیلی کمک می‌کند و در هر چیزی که به مردم کمک کند ما در خط اول قرار داریم. 
مهران رجبی، مجری و بازیگر تلویزیون و سینما هم با اشاره به اینکه امروز اینجا جمع شدیم تا خوش بگذرانیم و رأی بدهیم، گفت: اینجا امروز محل گردهمایی همکاران هنرمندمان است؛ می‌خواهیم پرغرور و سرفراز کشور را به قله افتخار برسانیم. کمترین و ابتدایی‌ترین قدم همین رأی دادن است. هرچه دشمنان می‌گویند برعکس آن را انجام دهیم تا به مقصد برسیم. 
کوروش زارعی، بازیگر و کارگردان تئاتر و مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی هم که برای رأی دادن به تالار وحدت آمده بود، گفت: قطعاً مردم غیور ایران امروز برگ زرینی را برای انقلاب اسلامی رقم خواهند زد. مردم که در صحنه‌های مختلف پای انقلاب اسلامی ایستادند، امروز هم برای ساختن ایرانی قوی و مقتدر، حضور شکوهمندی پای صندوق‌های رأی خواهند داشت. 
وی در ادامه اظهار داشت: نا امیدی خوب نیست و انسان به امید زنده است. همه ما منتقد هستیم و ممکن است انتقاداتی به جامعه و کشور داشته باشیم، اما این نباید باعث شود که پا پس بگذاریم. منتقد باشیم، پیشنهاد دهیم، اما حضور هم داشته باشیم. 
احمد نجفی با بیان اینکه رأی دادن ادراک و آگاهی است، اظهار کرد: گول حرف‌های یک مشت آدم دوره‌افتاده عقب‌مانده‌ای را که فکر می‌کنند از آن طرف دنیا می‌توانند در سرنوشت ایرانی‌ها تأثیرگذار باشند، نخورید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
0
0
دمشون گرم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار