کد خبر: 1215471
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
رسانه‌های عربستانی به داور دیدار سپاهان و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دادند.

جوان آنلاین: قضاوت دیدار سپاهان ایران و الهلال عربستان که روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود بر عهده «احمد العلی» از کویت خواهد بود. «عبدالهادی الانزی»، «احمد عباس» و «عمار اشکنانی» از کویت نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و عبداله جمالی از کویت داور VAR است.

به گزارش مهر، این داور در جام ملت‌های آسیا، قضاوت دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی را برعهده داشت. پیش از دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، امیر قلعه نویی و سعید عزت اللهی در کنفرانس خبری نسبت به انتخاب یک داور عرب زبان برای دیدار ایران برابر یک تیم عربی را زیر سوال برده بودند.

همین مساله موجب شد انتقادات و فشار زیادی از سوی افکار عمومی به این داور کویتی وارد شود و اکنون با انتخاب برای دیدار سپاهان و الهلال، رسانه‌های عربستانی نسبت به انتخاب او انتقاد کردند.

یک خبرنگار عربستانی در خصوص انتخاب او نوشت: مضحک است. این داور فشار زیادی در دیدار ایران و قطر متحمل شد و حالا شما او را به عنوان داور یک تیم ایرانی انتخاب کردند. او با فشار زیادی مواجه است و این ممکن است روی مسابقه تأثیر بگذارد.

یک خبرنگار دیگر نوشت: احمد العلی در دیدار ایران و قطر اشتباهات بزرگی مرتکب شد. او یک پنالتی خیالی به نفع ایران گرفت و در اخراج مدافع این تیم تردید کرد تا VAR در این خصوص مداخله کند.

یک خبرنگار دیگر هم اینگونه واکنش نشان داد: آیا بجز این داور، داور دیگری در کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود ندارد؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار