کد خبر: 1214692
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
رئيس سازمان بسيج مستضعفين:

جوان آنلاین: رنسانس سرآغاز اتفاقاتي بزرگ در تاريخ بشريت بود كه جهان را به سمت تاريكي منتهي کرد، همانگونه كه انقلاب اسلامي ايران سرآغاز اتفاقات بزرگ در تاريخ بشريت بود و موجب نجات بشر شد. 
به گزارش خبرگزاري بسيج، سردار غلامرضا سليماني، رئيس سازمان بسيج مستضعفين صبح ديروز در جمع علما و طلاب حوزه‌هاي علميه استان سيستان‌و‌بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: پيروزي رنسانس و انقلاب صنعتي در اروپا با شعار كنار زدن وحي از جانب خداوند و تكيه بر انسان اتفاقي بود كه سرآغاز اتفاقات بزرگي در تاريخ بشريت بود. مكاتب بسيار زيادي پس از حادثه رنسانس به دنيا ارائه شد، ناسيوناليسم، ماركسيسم، نازيسم و دهها ايسم ديگر از دل اين اتفاق به دنيا ارائه شد و افراد مختلف از اقصي نقاط جهان اين مكاتب را دريافت و در كشور خود اجرا كردند. 
سردار سليماني تصريح كرد: وضع كنوني دنيا نيز به واسطه همين تفكر پوچي است كه به ‌وجود آمده است، تفكر صهيونيستي غرب از همين اتفاق به‌ وجود آمد، امروز ماشين كشتار غربي اسرائيل سندي گويا براي انحطاط اين تفكر مريض است. وي افزود: شايد صدها ميليون كشته عدد كمي براي بيان جنايتي باشد كه تفكر غرب صهيونيستي برخاسته از تفكرات پوشالي رنسانس بر سر مسلمين آورد. 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: رنسانس بسيار اتفاق مهمي در تاريخ بشريت است كه باعث انحطاط بشر شد، براي رخ‌دادن رنسانس ابتدا كتاب‌هاي مسلمانان ترجمه و مورد بررسي قرار گرفت و درست در زماني كه آگاهي به وجود آمد، يهود اين مسير را منحرف و به سمت دلخواه خود منتهي کرد. 
سردار سليماني در ادامه گفت: رنسانس سرآغاز اتفاقاتي بزرگ در تاريخ بشريت بود كه جهان را به سمت تاريكي منتهي کرد، همانگونه كه انقلاب اسلامي ايران سرآغاز اتفاقات بزرگ در تاريخ بشريت بود و موجب نجات بشر شد. 
وي افزود: امروز تأثير پيروزي انقلاب اسلامي را در جاي‌جاي جهان مشاهده مي‌كنيد كه نمونه آن مقاومت اسلامي در فلسطين، لبنان، عراق و است، نمونه آن شكل‌گيري نهضت مقاومت در آفريقا و ساير نقاط جهان است. 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: انقلاب اسلامي سرآغاز تحول بزرگ در تاريخ بشريت است كه براي درك بهتر چنين واقعه‌اي بايد سال‌ها مطالعه، بحث و تبادل نظر صورت گيرد. 
سردار سليماني تأكيد كرد: يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي حكومت استبدادي، موروثي بودن آن است. انقلاب اسلامي توانست حكومت موروثي شاهنشاهي را در ايران به طور كل كنار بزند، اين دستاورد مهم مي‌تواند بزرگي و حقانيت انقلاب اسلامي را به رخ جهان بكشد. 
وي افزود: نظام جمهوري اسلامي نمونه‌اي جديد از مردم‌سالاري ديني است كه برخلاف مكاتب پوشالي غرب ارتباط با وحي و خداوند را سر لوحه تفكر خود دارد، ما تا زماني كه با همين تفكر ادامه دهيم، قطعاً موفق هستيم و هر زمان كه از آن فاصله گرفته‌ايم با مشكل روبه‌رو شده‌ايم. 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: آقازادگي، اشراف‌گرايي، اختلاس، دزدي و ساير تفكرات پوچ غربي ربطي با انقلاب اسلامي ندارند. مترقي‌ترين نظام سياسي در كل عالم نظام جمهوري اسلامي است كه مبتني بر تفكر رابطه بين امام و امت است. سردار سليماني تأكيد كرد: يكي از دستاوردهاي مهم ديگر انقلاب اسلامي تغيير ماهيت قدرت در جهان بود، امريكايي‌ها پس از جنگ جهاني دوم و با ترسي كه به واسطه بمب‌هاي هسته‌اي در جهان به‌ وجود آوردند، در دل مردم جهان اين هراس را گذاشتند كه كسي جرئت مواجهه با امريكا را نداشته باشد. 
وي افزود: اين انقلاب اسلامي بود كه توانست در مواجهه با امريكا اين ترس را از بين ببرد و هيمنه آنان را نابود كند، امام راحل توانست هندسه قدرت در جهان را تغيير دهد و انتقال قدرت از غرب به شرق را رقم بزند. رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان خاطرنشان كرد: روسيه و چين قدرت مواجهه تمدني و نرم با غرب را ندارند، اين انقلاب اسلامي كه مي‌تواند تغيير موازنه قدرت به سمت شرق را با محوريت ايران قوي رقم بزند. علت دشمني و مواجهه همه‌جانبه آنان با ايران اسلامي همين است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار