کد خبر: 1213981
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به حملات حقیرانه امریکا به برخی از مواضع گروه‌های مقاومت
حملات امریکا در بامداد شنبه به برخی از مواضع گروه‌های مقاومت در منطقه واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت
جوان آنلاین: حملات امریکا در بامداد شنبه به برخی از مواضع گروه‌های مقاومت در منطقه واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. کاربران این حملات را که به ساختمان‌های خالی بوده و تلفاتی نیز در پی‌نداشته است، نشانه‌ای بر افول قدرت امریکا و از دست رفتن جایگاهش در منطقه دانستند. کاربران البته این حملات را به مجوزی برای نابودی تمامی پایگاه‌های امریکایی در منطقه تعبیر کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 عبدالله گنجی:
حملات امریکا به گروه‌های مقاومت با هدف تنبیه و بازدارندگی است. اما این شروع یک گسترش جدید در شعاع وسیع‌تر است. اگر با بمباران یمن بازدارندگی مشاهده کردند اینجا هم می‌بینند. خاطره کشته شدن ۴ هزارو ٣٠٠ سرباز امریکایی در عراق حدفاصل ٢٠٠٣ تا ٢٠١۴ زنده خواهد شد. این کار فقط مجوز گسترش جنگ بود. 
 علیرضا تقوی‌نیا:
شهادت نیرو‌های ایرانی در سوریه پس از کنش و واکنش‌های متعدد میان محور مقاومت و محور غربی- عبری، از یک جنگ مستمر حکایت می‌کند. اما نکته مهم اینست که نبرد در خاک اشغالی اسرائیل جریان دارد، نه ایران. اسرائیل محاصره شده و زیان‌های راهبردی دیده، اما ایران هم خاکش مصون است و هم تلفاتش محدود. 
 محمد تاتار:
نکته جالب اینکه امریکا به پایگاه نیرو‌هایی امشب حمله کرده که در این سال‌ها با داعش و تروریست‌ها جنگیدن... 
 مهناز صفری:
درگیری بین ستاد ارتش امریکا با ادمین‌های ایرانی تلگرام؛ ستاد ارتش امریکا: «هدف حملات ما فقط عراق و سوریه خواهد بود و کاری با ایران نداریم» کانال‌های تلگرامی: «اصفهان، تهران و... با f۳۵ مورد حمله قرار گرفته و صد‌ها نفر زخمی و کشته شدند.» مردم اصفهان، تهران و چند شهر دیگر
 مهدی محمدی:
‏تا آنجا که به مقاومت مربوط می‌شود حمله امشب امریکا در منطقه یک پیام بیشتر ندارد عملیات اردن بسیار مؤثر بوده است!
 رضا بهرامی:
‏گویا اپوزیسیونِ خارج نشین از حملات شب گذشته ‎امریکا چندان راضی به نظر نمی‌رسن. اکثراً علاقه‌مند بودن خاک ایران هدف قرار بگیره که فعلاً نگرفته! راستی اینا همونان که به خودشون میگن وطن‌پرست. 
 بنت‌الهدی قلی‌زاده:
امریکا با ‎عملیات ابلهانه (نامی که کنگره ‎امریکا به حمله دیشب به سوریه داد) اعتبار خود را بیشتر از گذشته در منطقه از دست داد. اما امروز فرمانده کل ارتش از سامانه موشکی ارتقا یافته شفق و سامانه دید در شب ‎یوسف رونمایی کرد و اعتبار و قدرت ایران در منطقه را نشان داد. 
 مسعود تاتلاری:
زمان اوباما و ترامپ که گزینه‌های نظامی روی میز بود، هیچ غلطی نتونستند بکنند حالا که هر روز یکی از مسئولانشون در مورد عدم درگیری با ایران صحبت می‌کنه قطعاً هیچ غلطی نمی‌تونن بکنند. #امریکا ‎#بازنده_بزرگ
 سلمان معمار:
یادتونه عین‌الاسد رو مسخره می‌کردن؟ حالا کار ابرقدرت در خاورمیانه به جایی رسیده که بعد از پنج روز بوق و کرنا و داد و بیداد و از بین بردن عمدی اصل غافلگیری و دادن فرصت جابه‌جایی به طرف مقابل، یه مشت حمله شبه نمایشی انجام بده که آبروداری بشه. ‎#امریکا
 سیدپویان حسین‌پور:
همزمان با حمله نیروی هوایی ارتش تروریستی امریکا به مقر‌های مقاومت در سوریه و عراق، داعش هم در قالب نیروی زمینی امریکا حملاتی را صورت داد که البته شکست خورد. به نظر می‌رسد امریکایی‌ها به اسم انتقام از ضربه سخت اردن، مشغول انتقام از مقاومت به خاطر شکست پروژه داعش هستند!
 فرهاد نظریان:
حملات دیشب امریکا به سوریه و عراق، عملاً دست مقاومت منطقه را برای نابودی مواضع امریکا و توسعه جنگ باز گذاشت. این حماقت از امریکایی‌ها عجیب است!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار