کد خبر: 1213940
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور ۷ پهپاد مهاجم اوکراینی را در مناطق مختلف رهگیری و منهدم کرده است.

جوان آنلاین:  وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این کشور دیشب هفت پهپاد اوکراینی را بر فراز مناطق بلگورود، ولگوگراد و روستوف رهگیری و منهدم کردند.

به گزارش ایرنا، وزارت دفاع روسیه چهارشنبه گذشته نیز در بیانیه ای اعلام کرد: ۱۷ موشک اوکراینی بر فراز دریای سیاه منهدم شد.وزارت دفاع روسیه در این بیانیه اضافه کرد: همچنین، ۳ موشک دیگر هم بر فراز شبه جزیره کریمه توسط پدافند هوایی روسیه ساقط شده است.

بیانیه مذکور می‌افزاید: نیروهای هوافضای روسیه هرگونه تجاوز از سوی کی یف را با موفقیت دفع خواهند کرد.این در حالیست که پیش از آن اعلام شده بود که پهپاد اوکراین بر فراز منطقه بلگورود منهدم شده است.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه خبر داده بود: تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود خنثی شد. کی یف بار دیگر تلاش کرد خاک روسیه را هدف حمله پهپادی قرار دهد. پهپاد اوکراینی بر فراز منطقه بلگورود منهدم شد. این رویداد عصر امروز (به وقت مسکو) رخ داد.

ضدحملاتی که کی‌ یف ماه‌ ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی‌ ها به شدت به آن دل بسته‌ بودند، از اوایل ژوئن شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی‌ یف گذاشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار